  • 11. Data: 2021-11-06 19:36:02
    Temat: Re: Taka ciekawostka
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-06-listopada-2021 o 18:38, Jacek Maciejewski pisze:
    > Francji gdzie jadą na atomie czy w Norwegii
    > gdzie jadą na wodzie nie zostawia śladu węglowego,

    Co Ty pierdolisz KMIOCIE.

    Kogo chcesz tak oszukiwać?

    W przedszkolu spróbuj ;-)

  • 12. Data: 2021-11-06 19:49:30
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 6 Nov 2021 19:25:42 +0100, Shrek napisał(a):

    > On podał źródełko. Ty nie - trzeba liczyć globalnie bo lokalnie jest bez
    > znaczenia.
    To że podał źródło nie przesądza o jego racji. Jeśli ci podam
    płaskoziemskie źródło to uwierzysz że Ziemia jest płaska? I niby
    dlaczego "trzeba liczyć globalnie"? Jeśli Renault naprodukuje elektryków
    które w 90% bedą jeździć we Francji to zarzut traci moc. A tak właśnie
    będzie.

    > Nieprawda. Trzeba rozwijać technologię baterii a niekoniecznie
    > produkować na siłę elektryki i nimi zaśmiecać środowisko.
    No przecież o tym mówię :) Trzeba rozwijać trakcję elektryczną (co jest
    niemal w 100% równoważne rozwojowi baterii, bo samochody to już umiemy
    robić). Niezbyt rozumiem "produkować na siłę". Uważasz że kapitaliści
    robią sobie krzywdę produkując elektryki z którymi potem nie mają co
    zrobić? Czy uważasz za niedozwoloną taką politykę państwa które dotuje
    jakąś gałąź gospodarki doraźnie, licząc na wyższe profity w przyszłości?
    U nas "na siłę" produkuje się węgiel (rok 2020 - 1,7 mld. zł dotacji do
    górnictwa). W innych krajach "na siłę"| robi się elektryki. Wybieraj
    gdzie wolałbyś żyć :)

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 13. Data: 2021-11-06 20:12:28
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-11-06 o 19:32, _Master_ pisze:

    > W dającej się przewidzieć przyszłości nic takiego nie będzie istniało

    Tym bardziej, że sama energia jest emisją.

  • 14. Data: 2021-11-06 20:19:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To że podał źródło nie przesądza o jego racji.

    Twoje tym bardziej, bo go nie podałeś. Głupia sprawa - trol wyszedł
    wiarygodniej niż ty;)

    > No przecież o tym mówię :) Trzeba rozwijać trakcję elektryczną (co jest
    > niemal w 100% równoważne rozwojowi baterii, bo samochody to już umiemy
    > robić).

    Dokładnie - trzeba się skupić na badaniach nad wydajnymi bateriami.
    Elektyków na razie w większości przypadków nie ma sensu produkować. Ani
    one ekologiczne anie lepsze.

    > Niezbyt rozumiem "produkować na siłę". Uważasz że kapitaliści
    > robią sobie krzywdę produkując elektryki z którymi potem nie mają co
    > zrobić?

    Ale wiesz, że rynek to jest mocno regulowany? Więc opłaca się, bo są
    ulgi i sztucznie niszczy się spalinki absurdalnymi normami. Normalnie
    nie miałby szansy stać się masowe.

    > Czy uważasz za niedozwoloną taką politykę państwa które dotuje
    > jakąś gałąź gospodarki doraźnie, licząc na wyższe profity w przyszłości?

    Niedozwoloną to nie. Ale po co - skoro jest takie pewne, że za chwilę
    będzie zeroemisyjna elektronika to kapitaliści zrobią w tym czasie
    niesamowite baterie i będą obrzydliwe bogaci - prawda?

    > U nas "na siłę" produkuje się węgiel (rok 2020 - 1,7 mld. zł dotacji do
    > górnictwa). W innych krajach "na siłę"| robi się elektryki. Wybieraj
    > gdzie wolałbyś żyć :)

    Pytanie jest tendencyjne:P

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2021-11-06 20:51:15
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 6 Nov 2021 20:19:55 +0100, Shrek napisał(a):

    > Pytanie jest tendencyjne:P

    Odpowiedz tendencyjnie :) Shreku, zapewne odniosłeś mylne wrażenie że
    chcę cię przekonać do czegoś. Otóż nie, twoje poglądy mi zwisają.
    Potraktowałem cię jedynie jako pretekst do powiedzenia co myślę o
    sprawie. Ponieważ już powiedziałem, kończę rozmowę.

    PS. Na deser masz link w którym mówią że Ziemia jest płaska:
    https://lockhaven.edu/~dsimanek/fe-scidi.htm
    Mam nadzieję że z uwagi na wagę informacji (no bo przecież podałem link)
    od dziś będziesz propagatorem płaskiej Ziemi.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 16. Data: 2021-11-06 20:57:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > Potraktowałem cię jedynie jako pretekst do powiedzenia co myślę o
    > sprawie. Ponieważ już powiedziałem, kończę rozmowę.

    Czyli olałeś wszystko co wcześniej powiedziałem i cieszysz się że niby
    masz rację. Można i tak.

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2021-11-06 21:04:47
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 6 Nov 2021 20:57:25 +0100, Shrek napisał(a):

    > Czyli olałeś

    Skąd ten dziwny wniosek? Urażona duma? Po prostu pozostałem przy swoich
    poglądach, czego i tobie nie odmawiam.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 18. Data: 2021-11-06 21:11:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Skąd ten dziwny wniosek? Urażona duma? Po prostu pozostałem przy swoich
    > poglądach, czego i tobie nie odmawiam.

    Miałeś skończyć rozmowę, bo moje poglądy i argumenty cię nie interesują:P

    --
    Shrek

  • 19. Data: 2021-11-06 21:22:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello _Master_,

    Saturday, November 6, 2021, 7:33:59 PM, you wrote:

    > Naprodukuj elektryków a później trzeba będzie je ZŁOMOWAĆ bo za duży ŚLAD ;)

    Ślad już powstał, złomowanie wprowadzi dodatkowy. Lepiej korzystać
    póki ślad z eksploatacji jest niższy niż dla spalinowych.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 20. Data: 2021-11-07 01:23:58
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 06.11.2021 o 20:19, Shrek pisze:

    > Dokładnie - trzeba się skupić na badaniach nad wydajnymi bateriami.

    Wystarczy, że Ty się skupiasz tutaj nad szukaniem takich.

    > Elektyków na razie w większości przypadków nie ma sensu produkować. Ani
    > one ekologiczne anie lepsze.

    Moje Twizy jest lepsze: nie śmierdzi, nie pierdzi.