  • Data: 2021-11-09 14:43:08
    Temat: Re: Taka ciekawostka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu wtorek-09-listopada-2021 o 00:11, J.F. pisze:

    >I tu jest sedno sprawy. Papier wszystko przyjmie.

    Papier wszystko przyjmie, ale np wiadomo, ze przez polowe czasu jest
    noc i PV nie dziala.

    I teraz czy podawane przez Ciebie 10% to z uwzgledniem tego, ze jest
    noc, czy wcale nie.

    Innymi slowy - jak mam 1kW solarow, to zakladamy, ze powinny na dobe
    wyprodukowac 24kWh, czy tylko 12kWh, a moze tylko 6kWh - bo kat
    padania zmiejszy produkcje.

    I jak sie okaze, ze wyprodukowaly 3kWh, to to jest 50%, 25% czy 12%
    :-)

    >Przez moją drukarnię ;-) przechodzą co tydzień ulotki pewnej firmy
    >(Sunfee czy jakoś tak) Drukują tego na potęgę a co wypisują za
    >bzdury...

    >Potrafią straszyć że już za tydzień zmieniają się przepisy, że
    >ostatnia transza... że pomogą uzyskać w końcu przelew dofinansowania
    >blblblblbeee

    Doplaty sie kiedy urwa ...

    >Oni nie są instytucją charytatywną potrafią liczyć.
    >Nie stawiają swojej farmy tylko szukają jelenia i obiecują mu szybki
    >zwrot i whooj PRUNDU.

    Gdzies chyba widzialem oferte, ze klient daje miejsce, a firma stawia
    solary na swoj koszt.
    A klient im placi za prad - mniej, niz wczesniej elektrowni.

    J.