  • 21. Data: 2011-09-08 20:50:00
    Temat: Re: Tak wyprzedza idiota
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-08, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > A skąd ja mogę wiedzieć kim jesteś?

    Nie doczytales do konca? Pytanie bylo powiazane z tym co ponizej...

    > Otóż to. Dla mnie nie ma takich podziałów. Być może dlatego, że dane
    > mi jest od dawna korzystać z różnych form transportu i debilizm jest
    > dla mnie uniwersalny.

    To dlaczego wmawiasz mi, ze dziele?

    > To nie jest moja wyobraźnia, tylko krótkie posumowanie Twoich
    > wypowiedzi (przy okazji pozwoliłem sobie na ironię).

    No bo jezdza szybciej to jest fakt a jak juz mowilem z faktami sie nie
    dyskutuje. O swiatelku i motocykliscie nie pisalem nic, o nic obowiazku
    jazdy na swiatlach nie obwinialem. Jedynie stwierdzilem, ze liczba
    wypadkow z udzialem motocykli wzrosla. Wiec skoncz ta swoja demagogie.

    --
    Artur

  • 22. Data: 2011-09-08 20:52:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-08, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Nie lej wody. Jak napiszę "idiota w samochodzie" to ta ocena jest do
    > zaakceptowania. Co innego jak ośmielę się napisać "idiota na motocyklu".
    > Wtedy biada mi - motocyklista niewinny, bo motocykle som fszendzie!

    Bez przesady. Odkad motocykle sa bardziej dostepne niz kiedys to
    przesiadla sie na nie masa idiotow drogowych, dresow, lanserow itp.
    Wrecz mozna powiedziec, ze idiotow wsrod motocyklistow jest wiecej niz w
    samochodach - w przeliczeniu, bo jak nazwac kogos na wiekowym japonskim
    moto w dresikach wrzucajacego na kolo gdzie wokol sa samochody?

    --
    Artur

  • 23. Data: 2011-09-08 21:04:03
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-08 20:50, AZ pisze:

    > Nie doczytales do konca? Pytanie bylo powiazane z tym co ponizej...

    Doczytałem - tam było tylko o Twoich dywagacjach o mojej wyobraźni.
    Średnio użyteczne w zakresie problemów poruszanych w wątku.

    > To dlaczego wmawiasz mi, ze dziele?

    Przecież to robisz systematycznie - mam Ci zacytować Twoją wypowiedź
    na "dzień dobry"?
    <cite>
    Musi, ze to byl motocyklista w samochodzie. Kierowcy samochodow tak nie
    jezdza.
    </cite>

    My o idiotach, a Ty oczywiście wyskakujesz z motocyklistami.
    Z Bartusiem sobie TWA załóżcie.

    > No bo jezdza szybciej to jest fakt a jak juz mowilem z faktami sie nie
    > dyskutuje.

    No popatrz - jak piszę o Twoich rewelacjach to najpierw jest to
    moja wyobraźnia, a po chwili już się okazuje, że to fakty.

    > O swiatelku i motocykliscie nie pisalem nic, o nic obowiazku
    > jazdy na swiatlach nie obwinialem.

    Nieprawda.

    > Jedynie stwierdzilem, ze liczba
    > wypadkow z udzialem motocykli wzrosla.

    Czego nie udało Ci się udowodnić.

    > Wiec skoncz ta swoja demagogie.

    To nie jest demagogia. Czemu się nie odniosłeś do materiałów
    statystycznych, które Ci przedstawiłem do analizy?

  • 24. Data: 2011-09-08 21:05:27
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-09-08 19:17, DoQ wrote:
    > Takich przygłupów powinni kierować na badania psychologiczne...

    No i miał pan fotorejestrator i na co mu się przydał? na filmik na yt?

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 25. Data: 2011-09-08 21:35:25
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-08 20:41, Artur Maśląg pisze:

    > To niemożliwe...

    Jak ludzie chcą jeździć szybko i bezpiecznie to:
    - wywalamy pasy bezpieczeństwa
    - wywalamy poduszki powietrzne
    - zbiornik z paliwem montujemy w miejscu przedniego zderzaka
    - zamiast poduszki powietrznej montujemy pręt stalowy
    zaostrzony o długości 20 cm.

    gwarantuje, ze wszyscy by bardzo powili jeździli

  • 26. Data: 2011-09-08 21:37:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-08 21:35, megrims pisze:

> [...]
    > - zamiast poduszki powietrznej montujemy pręt stalowy
    > zaostrzony o długości 20 cm.
    >
    > gwarantuje, ze wszyscy by bardzo powili jeździli

    Nie wiem ile masz lat, ale to już wszytko było.

  • 27. Data: 2011-09-08 21:58:51
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-08 21:37, Artur Maśląg pisze:

    > Nie wiem ile masz lat, ale to już wszytko było.

    Co do wieku, to syna mam na studiach.
    Co do tego, że już było to wiem że było.
    15 lat temu na Discovery.

  • 28. Data: 2011-09-08 22:03:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-08 21:58, megrims pisze:

    > Co do wieku, to syna mam na studiach.
    > Co do tego, że już było to wiem że było.
    > 15 lat temu na Discovery.

    No cóż, brak poduszek, pasów, sztywna kolumna kierownicza
    itd., to raczej z Discovery nie ma wiele wspólnego...

  • 29. Data: 2011-09-08 22:09:57
    Od: megrims <m...@i...pl>

    (ciach)

    > No cóż, brak poduszek, pasów, sztywna kolumna kierownicza
    > itd., to raczej z Discovery nie ma wiele wspólnego...

    (ciach) w 1964 prawnik Ralph Nader nastraszył opinię publiczną książką
    ,,Unsafe at any speed" (,,Niebezpieczny przy każdej prędkości"),
    piętnującą wady amerykańskich aut na wymownym przykładzie Chevroleta
    Corvair z silnikiem z tyłu. I był o tym program na discovery dawno dawno
    temu. I takie przykłady jak z tym prętem były. Może na YT
    trzeba poszukać

    Więc być może to Ty jesteś za młody, by to pamiętać ;)

    pzdr.

  • 30. Data: 2011-09-08 22:15:03
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    DoQ, Thu, 08 Sep 2011 19:17:40 +0200, pl.misc.samochody:

    > Całą sytuację @Tomaszowi udało się nagrać dzięki
    > zainstalowanej w samochodzie kamerze.

    Z ciekawości: czy na podstawie takiego materiału policja może wystawić
    mandat?

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.