  • Data: 2018-06-08 15:39:19
    Temat: Re: Tak wiem znow nie bylo AC bo sie nie oplaca
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:c91d5acc-be16-40b9-862e-531f06350811@go
    oglegroups.com...
    >--Ogolnie - nie oplaca sie.
    >no nie wysil sie troche, 5 aut to jedna banka w plecy :-)

    Nadal nie rozumiesz - skladki pokrywaja wyplaty odszkodowan i
    dodatkowe narzuty.
    Nie ubezpieczasz - to nie placisz narzutow.

    Oczywiscie jak ktos ma jeden drogi samochod (dom, itp), to liczy
    inaczej.
    Ale policja ma ich tysiace.

    Oczywiscie jak by ktos wiedzial, ze te 5 bmw rozbije ... ale jakby
    ubezpieczyciel wiedzial, to by podniosl stawke :-)

    Na jaka skladke AC mozna dzis liczyc ? 3% wartosci czy mniej ?
    Tych BMW policja kupila 140szt, wiec 3% to 4.2 szt.

    A przeciez nie wszystkie to szkoda calkowita, pewnie sie dadza
    naprawic.

    >--A bylo zamowic model z ESP i automatycznymi hamulcami :-)
    >esp jest ale niestety autopilota nie ma :-)

    Nastepne beda tesle :-)

    J.