  • Data: 2018-06-08 15:20:41
    Temat: Re: Tak wiem znow nie bylo AC bo sie nie oplaca
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    et...
    Dnia Thu, 7 Jun 2018 03:22:05 -0700 (PDT),
    p...@g...com

    >Firmy mają AC ze względu na to, że samochody są w leasingu, a
    >leasingodawca
    >życzy sobie mieć zabezpieczenie w postaci ubezpieczenia.
    >Gdyby jakaś firma miała tysiące własnych pojazdów (policja ma ponad
    >20tys),
    >to również nie opłacałoby się im mieć AC.

    Musza miec, aby naprawy wliczyc w koszty.
    Czy juz ten przepis zniesli ?

    Pozostaje jeszcze kwestia leasingodawcy, ktory ma tysiace samochodow
    ... i oferuje znizkowe ubezpieczenia :-)

    >Jeszcze w przypadku firmy prywatnej ubezpieczenie zawsze jest jakimś
    >zabezpieczeniem przed bankructwem z powodu pechowego zniszczenia w
    >jednym
    >roku bardzo wielu pojazdów.
    >Policja nie ma takiego problemu, bo tak czy owak gwarantowana jest
    >przez
    >państwo.

    Firma tez nie ma, skoro moze nowa flote wziac w leasing.
    Chyba, ze juz stara na kredyt byla ... ale wtedy bank chcial polisy.

    No i w firmie moga sie trafic przypadki losowe - powodz, pozar,
    gradobicie - calej Policji kleska nie obejmie.

    J.