  • 31. Data: 2013-05-15 20:02:35
    Temat: Re: Tak szczerze - ile macie na swoim koncie naprawdę dobrych zdjęć?
    Od: Gil <G...@g...pl>

    In article <51939129$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>,
    j...@p...onet.pl says...

    html

    > Z tym ze ja to tylko przykladowo dalem - na plfoto jest sporo zdjec
    > "naprawde dobrych".
    >
    > J.

    Zdjęcia na plfoto zginą bez żalu.
    Ja mam 50 procent dobrych zdjęć. To te co robię swojej rodzinie.
    Bliższej i dalszej. Dorastające dzieci. Fotografie z chrztów, komunii,
    ślubów i pogrzebów w rodzinie. Zawsze wysyłam do rodziny 1 albo 2
    zdjęcia. Zdjęcia krzaków z mgła przestały mnie interesowac a ten
    przykład z plfoto jest żałosny.

  • 32. Data: 2013-05-16 18:52:45
    Od: borsuk <b...@a...pl>

    W dniu 2013-05-15 20:02, Gil pisze:

    > Ja mam 50 procent dobrych zdjęć. To te co robię swojej rodzinie.
    > Bliższej i dalszej. Dorastające dzieci. Fotografie z chrztów, komunii,
    > ślubów i pogrzebów w rodzinie.

    na szczęście nie musimy ich oglądać ;)

    > Zdjęcia krzaków z mgła przestały mnie interesowac a ten
    > przykład z plfoto jest żałosny.

    podobnie jak twoja wypowiedź.

    Technika tego zdjęcia to, moim zdaniem, długa ogniskowa + sporo fotoszopa
    pozdr
    bors

  • 33. Data: 2013-05-16 22:30:14
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "borsuk" <b...@a...pl> wrote:

    > na szczęście nie musimy ich oglądać ;)

    > podobnie jak twoja wypowiedź.

    Dlaczego zaraz tak mocno?

    Póki nie będzie ścisłej definicji "naprawdę dobrych zdjęć", to
    definicji będzie tyle, ilu samych fotografujących/oglądających, a każda
    równie dobra...

    Z grubsza można powiedzieć, że dla jednych liczy się ocena własna
    (i nikomu, także Tobie, nic do tego, bo jest to całkiem sensowne
    podejście), albo liczy się walka o uznanie innych, przy czym grupa
    innych też jest w takim przypadku arbitralnie ustalana: "ci się nie
    znają...", "nie licząc wielbicieli kiczu...", "tylko uznane autorytety",
    "lepsi ode mnie..."

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 34. Data: 2013-05-18 14:51:41
    Od: Bo t manager <b...@W...poczta.wp.pl>

    $heikh el $hah wrote:

    > Bo ja może ze trzy na kilka tysięcy zrobionych.

    Wszystkie moje zdjęcia są dobre.(Do czasu gdy obejrzy je ktoś inny.) ;-)

    Bo(o)t manager

  • 35. Data: 2013-06-02 22:29:30
    Od: Grzegorz Maj <g...@g...com>

    On 13 Maj, 10:03, Marek <p...@s...com> wrote:

    > Zdj cie bardzo efektowne. Czy macie koncepcj jak zabra si za
    > wykonanie takiego zdj cia?

    Wyszażyć niebieski na górze, środek i dół zostawić bez zmian, na górę
    można dodać czarny gradient, winietę,
    centrum prześwietlić, nałożyć z kołową maską-gradientem - zagęszcza
    mgłę:

    http://plfoto.com/zdjecie,krajobraz,droga-ktora-idec
    d,2109299.html
    http://plfoto.com/zdjecie,krajobraz,pogodna-jesien,2