eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaTak szczerze - ile macie na swoim koncie naprawdę dobrych zdjęć? › Re: Tak szczerze - ile macie na swoim koncie naprawdę dobrych zdjęć?
  • Data: 2013-05-16 22:30:14
    Temat: Re: Tak szczerze - ile macie na swoim koncie naprawdę dobrych zdjęć?
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "borsuk" <b...@a...pl> wrote:

    > na szczęście nie musimy ich oglądać ;)

    > podobnie jak twoja wypowiedź.

    Dlaczego zaraz tak mocno?

    Póki nie będzie ścisłej definicji "naprawdę dobrych zdjęć", to
    definicji będzie tyle, ilu samych fotografujących/oglądających, a każda
    równie dobra...

    Z grubsza można powiedzieć, że dla jednych liczy się ocena własna
    (i nikomu, także Tobie, nic do tego, bo jest to całkiem sensowne
    podejście), albo liczy się walka o uznanie innych, przy czym grupa
    innych też jest w takim przypadku arbitralnie ustalana: "ci się nie
    znają...", "nie licząc wielbicieli kiczu...", "tylko uznane autorytety",
    "lepsi ode mnie..."

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]