eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaTak szczerze - ile macie na swoim koncie naprawdę dobrych zdjęć?Re: Tak szczerze - ile macie na swoim koncie naprawdę dobrych zdjęć?
  • Data: 2013-05-13 11:12:38
    Temat: Re: Tak szczerze - ile macie na swoim koncie naprawdę dobrych zdjęć?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-05-12, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >To mają w końcu być zdjęcia dobre czy wzbudzające zachwyt? Bo to
    >chyba
    >trochę inne kategorie.

    Mialy byc "naprawde dobre". Czyli wzbudzajace zachwyt :-)

    >Zachwyt wzbudzają prace artystów, a żeby być
    >artystą, trzeba mieć odpowiednie zdolności będące efektem rozwoju
    >od dziecka i jakichśtam cech genetycznych.

    Na mnie jakos nie zawsze wzbudzaja, ale ja prosty cham jestem i moze
    nie potrafie odroznic Dziela Prawdziwego Artysty od kiczu :-)

    >Większość fotografów to nie artyści wzbudzający zachwyt, tylko
    >normalni
    >rzemieślnicy. Robią zdjęcia m.in. kiełbas, komórek, samochodów,
    >mebli,
    >modeli, ślubów i koncertów.
    >Jeśli ktoś planuje karierę fotografa, to właśnie o pstrykaniu kiełbas
    >do katalogów Biedronki powinien myśleć, a nie o artyzmie i wystawach.
    >Zatem jeśli ktoś pyta o dobre zdjęcie, to ja przez to rozumiem coś
    >poprawnego technicznie i wartego poświęconej pracy. Tak jak od Pana
    >Jurka z dłutem oczekuję dobrze skutej glazury, a nie Wenus z Milo :).

    Tym niemniej czasem mozna zrobic "naprawde dobre" zdjecie i podziwiac
    przez dlugie lata.
    Tylko ile ich sie ma ? Ja robie tylko hobbystycznie, a tez sie gora
    trzy znajda.

    Hm, sluby ... w plenerze mozna juz fantazje troche rozwinac.

    J.