eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTak się ginie › Re: Tak się ginie
  • Data: 2015-08-11 20:06:42
    Temat: Re: Tak się ginie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 11 Aug 2015 19:11:04 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
    > Dnia Tue, 11 Aug 2015 10:58:54 +0200, J.F. napisał(a):
    >>>>> http://www.liveleak.com/view?i=199_1439203525
    >>>> A ja chciałbym wiedzieć, dlaczego nagle zaczęło nim tak rzucać...
    >>>> Opona?
    >>> Ja mam wrażenie że rzuca nim od samego początku filmu, tyle że dopiero od
    >> Od poczatku to nim kiwa w innej osi. A i to nie wiadmo czy kiwa, czy
    >> droga nierowna.
    > Tak już jest w samochodach że im szybciej jedzie tym bardziej tył lata na
    > boki.

    No nie wiem, imo to nie lata ... ale moze nie jechalem wystarczajaco
    szybko.
    Owszem, niektore sztuki zaczynaja sie podejrzanie prowadzic ... ale
    wtedy to zwalniam.

    >>> któregoś nałożyły mu się jakieś częstotliwości i dołożył do nich swoją
    >>> rekację zbyt późnych i zbyt mocnych kontr.
    >>> Typowa ryba.
    >> IMO - nietypowa. Na suchym asfalcie to sie nie zdarza, a tu jeszcze
    >> ten powolny narost.
    > Żeby samochód sam się zaczął wzbudzać, wystarczy jakaś kombinacja słabego
    > tłumienia, zbieżności z przodu czy rozbieżności z tyłu, w połączeniu ze
    > sporym załadunkiem - i taki samochód będzie naprawdę trudny do opanowania
    > przy wyższej prędkości.
    > W ogóle opanowanie samochodu z seryjnym zawieszeniem przy wyższych
    > prędkościach jest bardzo trudne jak się pojawią nierówności które

    No nie wiem, ta droga wyglada na dosc nowa i rowna, a jesli Hyundaie
    po Niemczech jezdza, to ktos chyba sprawdza czy mozna tym autem z
    predkoscia maksymalna pojechac.

    > zarezonują z częstotliwością własną bujania zawieszenia.
    > I tu się okazuje że te procenty co mierzą na SKP to nie jest takie głupie.

    Hm
    -os inna,
    -moje samochody, mimo starych amorow, niechetnie sie same bujaja.
    trudno tu mowic o cestotliwosci wlasnej.
    -fakt, ze moze byc i rezonans w innej osi, np. na sprezystosci opon
    ... i tam nie ma amorow.

    > Ale jestem przkonany że kierowca sam się do tego dołożył - praktycznie
    > każdy kierowca na rybę reaguje pogłębianiem oscylacji.
    > Na koniec "kontra pożegnalna" i utrata kontroli.

    No, cos takiego tu widzimy, tylko IMO - to sie nawet nie powinno
    zaczac. No chyba, ze to wlasnie to "podejrzane prowadzenie", ja bym
    zwolnil, on nie chcial ..

    >>> Do tego oczywiście duża prędkość, wygląda na zupełny brak tłumienia
    >>> zawieszenia, 6 osób w aucie.
    >> Zupelny to nie - przy zupelnym 50 by nie pojechal :-)
    > No wiadomo, ale jednak wydaje się niewystarczający.

    Fakt, ze buja nim jakby za bardzo.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: