  • 21. Data: 2015-01-18 18:59:38
    Temat: Re: Tak mu sie spieszylo do zjazdu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tom N <9...@6...183428.invalid> ...

    > Węzeł Opacz <> miejscowość Opacz Mała, ale czego wymagać od tetryka...

    Ok, to do GDDiK.
    Wybacz, ze nie podałem do buźki...
    Ach ta młodzież...

  • 22. Data: 2015-01-18 19:04:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > W Poznaniu na zjezdzie z A2 na Katowice jadac od strony Lubonia co chwile
    > mamy przez to conajmniej korki, albo stłuczki bo przygłupy jada do konca
    > lewym pasem autostrady, po czym hamulec i wciskaja sie do skretu.

    W sensie, że powinni wleć się 80-tką między tirami już od Komornik?
    A może problem jest przez niezachowanie odstępu przez TIR-y, którym nie w
    smak, że szybsi wjeżdżają między nie?
    Zanim odpowiesz zapoznaj się z przepisami.

  • 23. Data: 2015-01-18 19:27:18
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-01-18 o 19:04, Cavallino pisze:

> [...]
    > w smak, że szybsi wjeżdżają między nie?
    > Zanim odpowiesz zapoznaj się z przepisami.

    bosz, jeżdżę tamtędy co weekend kilka razy już z 6 lat i ani razu
    wypadku nie widziałem ... więc to "co chwilę" chyba mało odpowiednie tu
    jest. poza tym sam zjazd ma z 400 metrów, trzeba być takim debilem co
    ten z filmu, żeby tam coś sobie zrobić...

    no ale ok, jak widać i tacy istnieją :)

    @

  • 24. Data: 2015-01-18 19:39:54
    Od: <2...@9...193954.invalid> (Tom N)

    Budzik w
    >:

    > Użytkownik Tom N <9...@6...183428.invalid> ...

    > Ok, to do GDDiK.
    > Wybacz, ze nie podałem do buźki...

    Niczego nie zrozumiałeś, nie dziwne, bo wieczór jest (budziki działają
    najczęściej rano)

    > Ach ta młodzież...

    Czujesz sie tetrykiem? No cóż, nie do Ciebie piłem, ale jeśli... ;P

    --
    'Tom N'

  • 25. Data: 2015-01-18 19:50:44
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tom N"

    > mozliwe, ze napity wracal po imprezie,

    Wydawałoby się, żeś poważny i dojrzały, ale nie, wyszedł z ciebie zwykły
    kmiotkek, który po swoich czynach osądza innych?
    ---
    Luźne ... dzisiaj znowu nieuzasadniona niczym kontrola trzeźwości. Policjant
    oczywiście nie uważał za stosowne przedstawić się nie mówiąc o podaniu
    powodu kontroli.

  • 26. Data: 2015-01-18 20:02:16
    Od: <7...@7...200216.invalid> (Tom N)

    re w

> [...]

    > ---
    > Luźne ... dzisiaj znowu nieuzasadniona niczym kontrola trzeźwości.

    Uzasadniona... Typek, który nie może zmienić używanego czytnika (nie bo
    nie), musi być albo nachlany, albo przygłupi...

    --
    'Tom N'

  • 27. Data: 2015-01-18 20:12:09
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2015-01-18 o 15:39, Pawel O'Pajak pisze:
    > Powitanko,

    > Nikomu zle nie zycze, ale czekam niecierpliwie, az rozwali sie tam ktos
    > wazny, jakis celebryta, ostatecznie jakas rodzinka z dziecmi. Zwykle
    > wtedy mamy do czynienia z cudem mogacym nawrocic nawet Palikota:
    > Przyjezdza ekipa i montuje barierki energochlonne.
    > Narazie wazniejsza jest ochrona przed halasem pola kukurydzy, niz zycia
    > jakiegos tam kierowcy.
    >
    > Pozdroofka,
    > Pawel Chorzempa

    Takich trzeźwo myślących jak ty jest mniejszość, reszta żre gówno z
    telewizora. Gdzie barierki energochłonne? Na jakiej podstawie ktoś
    ocenił że spieszył się do zjazdu? Może doszło do jakiejś awarii patrz
    Pan Panie takie samoloty za kilka milionów też spadają z nieba.

  • 28. Data: 2015-01-18 20:13:10
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Czasem jednak przydaje sie ESP.
    > Facet był bez szans. Nawet Bublewicz, ktory mial klatke nie przezyl
    > podobnego wypadku

    Inna sprawa, że te klatki za czasów Bublewicza były mizerne - jedna rurka
    wzdłuż drzwi, druga po słupku i to było wszystko.

    Bez porównania z tym co się dziś montuje.

    Sądzę że dzisiejsze auta seryjne mogą być lepiej zabezpieczone niż ówczesne
    rajdówki.

    > Zgadza sie. Tak czy siak brak zabezpieczenia słupa tej bramownicy to
    > idiotyzm. Widocznie stwierdzili, ze na prawym zakrecie teoretycznie
    > wyrzucajacym nikt nie bedzie w stanie w to to wjechac.

    A tak w ogóle co to za standard drogi? Z jakim ograniczeniem prędkości?

  • 29. Data: 2015-01-18 20:15:13
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "spider"

    > Liczy sie bezsensownosc manewru. Skrecanie + hamowanie a wszystko po co
    > zeby byc 3 sekundy do przodu.
    > Głupota!

    Inaczej tego nazwać nie można, bo jakby zrobić pomiary czasu przejazdu z
    punktu A do B przykładowo 10 km po mieście to się okaże, że jadąc na
    wariata zyskuje 3-5 minut na całym przejeździe w stosunku do normalnej
    płynnej jazdy. W niektórych chyba po prostu "siedzi" taki "Frog", muszą
    zapierdalać i już, opamiętanie przychodzi dopiero przy pierwszej
    poważniejszej utracie panowania nad samochodem. Jak komuś śmierć zajrzy
    w oczy to pokornieje. Muszą na własnej skórze się przekonać że robią
    źle, takim to i 10 psychologów nie przetłumaczy.
    ---
    Pierdoły. Po prostu niektórzy lubią jeździć a do tego lubią podjąć pewne
    ryzyko. Jest oczywiście kwestia na ile narażają innych, ale to nie jest
    kwestia głupoty tylko PRZYJEMNOŚCI.

  • 30. Data: 2015-01-18 20:20:08
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tom N"

> [...]

    Uzasadniona... Typek, który nie może zmienić używanego czytnika (nie bo
    nie), musi być albo nachlany, albo przygłupi...
    Nie wiesz o czym mówisz a przede wszystkim nie umiesz dyskutować. Jak Cię
    ktoś za to kopnie w 4 litery to pogadamy co jest uzasadnione.