-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <m9g40k$jr1$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<54bbbb3f$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
<m9ggh6$mkm$1@srv.chmurka.net>
<54bc0587$0$2661$65785112@news.neostrada.pl>
<m9ija9$91f$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<54bcd8dc$0$701$65785112@news.neostrada.pl>
<m9ints$l1f$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<54bd1923$0$2648$65785112@news.neostrada.pl>
<54c1336f$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
<54c24096$0$2638$65785112@news.neostrada.pl>
<54c25a0a$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <54c25a0a$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Tak mu sie spieszylo do zjazdu
Date: Fri, 23 Jan 2015 16:31:19 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 34
Message-ID: <54c2694c$0$2661$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.180.212
X-Trace: 1422027084 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2661 83.26.180.212:57674
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2554596
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości
Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
>>>>Mozliwe, ale do zjazdu jeszcze imo z 200m
>>>troche ponad 50m
>>Jesli sie nie pomylilem a google nie klamie to od feralnego slupa do
>>poczatku linii ciaglej oddzielajacej pas zjazdu jest 80m
>Więc bliżej 50 niż 200.
80 od slupa na ktorym sie rozbil, do miejca gdzie juz nalezaloby byc
na skrajnym pasie.
Dziwny manewr zaczal 100m+ wczesniej niz slup, wiec mamy blizej 200
niz 50.
A moze i dalej niz 200 ... a w razie czego to jest jeszcze ze 30m
ciaglej linii, ktora mozna wykorzystac.
>>Na ewentualny zjazd byla jeszcze masa czasu i miejsca - chyba ze go
>>nawigacja lub znaki zmylily.
>Nie ma czasu, bo jak jedzie szybko to jeszcze musi mieć sporo w miarę
>prostej drogi by wyhamować, tam jest potem ostry łuk.
Dawaj te droge, to ci pokaze ze nie taki ostry.
Ale na suchym pokaze :-)
>Znaki tam nie zmylają.
No, nie pisze ze zjazd "200m", to moze mial falszywe wrazenie ze juz
koniecznie teraz, nawet przed wiaduktem.
Ale to mi wyglada bardziej na (nie)przypadkowy poslizg, niz na zjazd.
J.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=