  • Data: 2015-01-23 18:26:37
    Temat: Re: Tak mu sie spieszylo do zjazdu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Znaczy oba były płatne?

    Nie, bezplatne, ale spelnily prewencyjna role :-)

    >A nie lepiej kupić radyjko? Dzieki niemu mozna jezdzic bezpieczniej,
    >rozsadniej i taniej...

    To jeszcze nie te czasy byly ... radyjko ma tez swoje uciazliwosci, a
    yanosik coraz lepszy :-)

    >Ok, ale mówilismy o zjezdzaniu... a nie o zwalnianiu...

    Twardym trza byc, nie mietkim :-)
    Jak ci sie wbije w pamiec "wyprzedzac zawsze i wszedzie", to przed
    zjazdem nie jest inaczej :-)

    >Czyli innymi słowy bezmyslnosc? Chyba ze tak...

    Ciagle wiecej mamy kiepskich drog niz autostrad.

    >Oj, nie uogólniałbym.
    >Ale to nie ma znaczenia - przeciez 160 na autostradzie to nic
    >takiego.

    No i co - na kilometr przed zjazdem zwalniasz do 80 miedzy tiry ?

    No owszem, przy 160 to mozna i 2 km przed zjazdem na luz ... ale
    zobaczysz co bedzie jak sie przeliczysz i zwolnisz ponizej 100 za
    daleko :-)

    J.