-
Data: 2015-01-23 18:26:37
Temat: Re: Tak mu sie spieszylo do zjazdu
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup
Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
>>>> Moze tak, mam pare doswiadczen.
>>>> -kiedys tam dawno, trasa wroclaw - pulawy. w jedna strone kolega
>>>> zobaczyl dwa radary i zwolnil do przepisowej, w druga sie
>>>> spieszyl,
>>>> wyszlo cos 5:15 w jedna, 5:45 w druga.
>
>>>A nie, to zamyka dyskusje.
>>>Mamy dowód ze zwolnienie przed dwoma radarami opóźnia trase o pol
>>>godziny.
>>>cbdu....
>
>> Zwolnienie bylo po dwoch radarach, na cala trase.
>
>Znaczy oba były płatne?
Nie, bezplatne, ale spelnily prewencyjna role :-)
>A nie lepiej kupić radyjko? Dzieki niemu mozna jezdzic bezpieczniej,
>rozsadniej i taniej...
To jeszcze nie te czasy byly ... radyjko ma tez swoje uciazliwosci, a
yanosik coraz lepszy :-)
>>>> - wroclaw Warszawa przed przebudowa 8-ki - raz lalo solidnie, nie
>>>> spieszylo mi sie, pojechalem spokojnie. Godzina dluzej niz
>>>> zazwyczaj.
>>>Ale wiesz ze rozciagasz jeden fragment trasy zdarzajacy sie byc
>>>moze
>>>kilka razy na całym dystansie na cała jazde?
>
>> Tak to bywa. Na takiej autostradzie czesciej mozna zwolnic lub
>> przyspieszyc ... no i jak ktos czesciej zwalnia, to mu srednia
>> spada.
>> Akurat na naszych autostradach z reguly niewiele,
>
>Ok, ale mówilismy o zjezdzaniu... a nie o zwalnianiu...
Twardym trza byc, nie mietkim :-)
Jak ci sie wbije w pamiec "wyprzedzac zawsze i wszedzie", to przed
zjazdem nie jest inaczej :-)
>>>Zreszta pamietam te tłumaczenia - jezdzimy szybko i niebezpiecznie
>>>bo
>>>nie mamy porzadnych dróg.
>>>Teraz juz troche mamy ale i tak na tych drogach musimy próbować
>>>urwać
>>>10 sekund ktore nic nei daja poza powoodowaniem niebezpieczenstwa i
>>>utrudniania zycia innym.
>>>Hipokryzja? Okłamywanie samego siebie?
>
>> Przyzwyczajenie.
>
>Czyli innymi słowy bezmyslnosc? Chyba ze tak...
Ciagle wiecej mamy kiepskich drog niz autostrad.
>> Zobacz, ze na autostradach malo kto przepisowa predkosc przekracza.
>Oj, nie uogólniałbym.
>Ale to nie ma znaczenia - przeciez 160 na autostradzie to nic
>takiego.
No i co - na kilometr przed zjazdem zwalniasz do 80 miedzy tiry ?
No owszem, przy 160 to mozna i 2 km przed zjazdem na luz ... ale
zobaczysz co bedzie jak sie przeliczysz i zwolnisz ponizej 100 za
daleko :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.01.15 19:59 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=