eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTak mu sie spieszylo do zjazduRe: Tak mu sie spieszylo do zjazdu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
    ws.chmurka.net!.POSTED!not-for-mail
    From: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tak mu sie spieszylo do zjazdu
    Date: Mon, 19 Jan 2015 10:26:04 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Lines: 31
    Message-ID: <m9iihv$hev$1@srv.chmurka.net>
    References: <m9g40k$jr1$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <54bbbb3f$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
    <m9ggh6$mkm$1@srv.chmurka.net>
    <kp5d8ltih842.fmqxhcia3gfn$.dlg@40tude.net> <m9gm2j$scc$1@dont-email.me>
    <m9gp5k$tsd$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <mc99cpxthvco.6ztlh58m1t86$.dlg@40tude.net>
    <a...@4...com>
    <1al3768l8p8lt$.ah73scs9gdfv.dlg@40tude.net> <m9hd73$6jv$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: 89-72-210-130.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.chmurka.net 1421659519 17887 89.72.210.130 (19 Jan 2015 09:25:19 GMT)
    X-Complaints-To: abuse-news.(at).chmurka.net
    NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Jan 2015 09:25:19 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.4.0
    In-Reply-To: <m9hd73$6jv$1@dont-email.me>
    X-Authenticated-User: opajak
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2554376
    [ ukryj nagłówki ]

    Powitanko,

    > ludzie, 100 i chcecie robić zabezpieczenia jak na torze?

    A przy jakiej predkosci przywalenie w drzewo/slup jest w/g Ciebie
    bezpieczne?

    > Jakoś kiedyś się tyle jeździło na brukowanych dwukierunkwocyh z drzewami
    > i jakoś zyjemy

    Watpie, czy wspolczesne brukowanym drogom samochody osiagaly 100km/h.
    Kiedys samochody nie mialy zadnej elektroniki, strefa zgniotu byl caly
    samochod, zaglowkow ani pasow nie bylo, hamulce byly sterowane linka, a
    kolumna kierownicy to byla prosta rura do nadziewania kierowcy. Od tego
    czasu troche sie zmienilo... w konstrukcji samochodow. W konstrukcji
    drog rowniez, tylko o ile swiadomosc zagrozen i wymagania prawne, a
    takze wymagania klientow w przypadku samochodow sa respektowane, to
    konstruktorzy drog moga spokojnie sprawe olac, szczegolnie w RP v3.0.
    Klient kupujacy samochod moze wybierac, zobaczyc sobie film z testow
    NCAP, a jak mu za malo gwiazdek, to pojsc do konkurencji. Drogi
    bezpieczniejszej raczej wybrac nie mozesz, a nie zdarzyło sie jeszcze,
    zeby projektant drogi, czy inny inzynier ruchu poszedl siedziec, czy
    chocby zaplacil odszkodowanie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa
    --
    "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
    -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
    ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
    moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: