  • Data: 2015-01-19 10:26:04
    Temat: Re: Tak mu sie spieszylo do zjazdu
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > ludzie, 100 i chcecie robić zabezpieczenia jak na torze?

    A przy jakiej predkosci przywalenie w drzewo/slup jest w/g Ciebie
    bezpieczne?

    > Jakoś kiedyś się tyle jeździło na brukowanych dwukierunkwocyh z drzewami
    > i jakoś zyjemy

    Watpie, czy wspolczesne brukowanym drogom samochody osiagaly 100km/h.
    Kiedys samochody nie mialy zadnej elektroniki, strefa zgniotu byl caly
    samochod, zaglowkow ani pasow nie bylo, hamulce byly sterowane linka, a
    kolumna kierownicy to byla prosta rura do nadziewania kierowcy. Od tego
    czasu troche sie zmienilo... w konstrukcji samochodow. W konstrukcji
    drog rowniez, tylko o ile swiadomosc zagrozen i wymagania prawne, a
    takze wymagania klientow w przypadku samochodow sa respektowane, to
    konstruktorzy drog moga spokojnie sprawe olac, szczegolnie w RP v3.0.
    Klient kupujacy samochod moze wybierac, zobaczyc sobie film z testow
    NCAP, a jak mu za malo gwiazdek, to pojsc do konkurencji. Drogi
    bezpieczniejszej raczej wybrac nie mozesz, a nie zdarzyło sie jeszcze,
    zeby projektant drogi, czy inny inzynier ruchu poszedl siedziec, czy
    chocby zaplacil odszkodowanie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa