    From: kk <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tak a propo naszych aut elektrycznych
    Date: Tue, 27 Mar 2018 20:59:41 +0200

    > Najlepiej jak kazdy ma swoje zdanie i je prezentuje bez podpierania sie blizej
    nieznanymi masami. Nie wiesz czy ludzie nie chca malego miejskiego samochodu
    elektrycznego albo nie chca przerabiac samochodow ktore posiadaja. Napisz ze Ty nie
    chcesz malego na dodatek przerobionego na elektryka starego samochodu i bedzie git.
    Jak by powstal jakis rzadowy program wspierajacy przerabianie to jestem pierwszy w
    kolejce zeby sie zapisac na przerobke mojego starego ale pelnosprawnego malego
    samochodu.

    Nie rozumiesz. Ja chcę małego elektryka, konkretnie Twizy ew. Smarta,
    ale wystarczy wyjrzeć przez okno by zobaczyć jakie samochody wygrywają
    konkurencję. Ty przedstawiasz koncepcję inżynierską, która może posłużyć
    producentowi do budowy samochodu, ale nie przekona ludzi do przerobienia
    swojego samochodu.