  • 1. Data: 2009-01-21 15:26:07
    Temat: Tajny BOK w Plusie;) numer: 2699
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Jestem trakcie wypowiadania umowy w Plusie. Po złożeniu przeze mnie
    rezygnacji w firmowym salonie zaczęli mnie nękać ofertami, propozycjami
    przedłużenia umowy itd. Dostałem kontakt do bezpłatnego BOK'u (
    bezpłatne połączenie z konsultantem! ) Ten numer to 2699 ( działa tylko
    w sieci Plus ) Wypróbujcie co da się załatwić przez ten BOK. Po wybraniu
    numeru zgłasza się od razu konsultant, nie trzeba czekać w żadnej
    kolejce itp. ;) Ot, taka ciekawostka przyrodnicza
    |TOMASZEK - antysemita, homofob, rasista |
    |e-mail: d...@g...com |

  • 2. Data: 2009-01-21 17:33:53
    Temat: Re: Tajny BOK w Plusie;) numer: 2699
    Od: X <r...@o...pl>

    Użytkownik Tomaszek napisał:
> [...]
    > numeru zgłasza się od razu konsultant, nie trzeba czekać w żadnej
    > kolejce itp. ;) Ot, taka ciekawostka przyrodnicza

    Ja dzwonię na 0601-102601 z pakietu plusowego w Simplusie i nie płacę 95
    groszy za połączenie;)

  • 3. Data: 2009-01-21 18:07:44
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Tomaszek pisze:
    > Ot, taka ciekawostka przyrodnicza

    Nic nowego akurat, poza tym "zapomniałeś o Polsce" - ten numer ci
    włączają a potem dezaktywują. Większość dostanie "numer nieprawidłowy"
    po całkiem prawidłowym sygnale zgłoszenia.

    TG

  • 4. Data: 2009-01-21 19:09:03
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    TGor pisze:

    > Nic nowego akurat, poza tym "zapomniałeś o Polsce" - ten numer ci
    > włączają a potem dezaktywują. Większość dostanie "numer nieprawidłowy"
    > po całkiem prawidłowym sygnale zgłoszenia.

    Pewnie masz rację, ja po raz pierwszy rozwiązuje umowę;)

  • 5. Data: 2009-01-22 07:37:26
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > przedłużenia umowy itd. Dostałem kontakt do bezpłatnego BOK'u ( bezpłatne
    > połączenie z konsultantem! ) Ten numer to 2699 ( działa tylko

    nie dosc, ze nie odkryles ameryki,
    to jeszcze mijasz sie z prawda,
    tzn. nie jest w 100% tak jak napisales :P

  • 6. Data: 2009-01-22 07:41:57
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Q pisze:
    > nie dosc, ze nie odkryles ameryki,
    > to jeszcze mijasz sie z prawda,
    > tzn. nie jest w 100% tak jak napisales :P

    No to wyprowadź mnie z błędu.

  • 7. Data: 2009-01-22 07:42:36
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Pewnie masz rację, ja po raz pierwszy rozwiązuje umowę;)

    na pewno ma racje,
    i miales farta, ze nie czekales na polaczenie z konsultantem :P

    ps
    za zerwanie zerwania umowy dostaniesz 1000 minut
    (100 minut co miesiac przez 10 miesiecy)
    i standardowe 50% znizki na abo (to juz bez lachy),
    no i umowe na 12 miesiecy - i wiecej nie zaoferuja raczej :(

    i uwazaj - bo 50% znizki masz tylko na stare taryfy
    (gdzie za minute jest chyba 0.66zl)
    a nie te nowe gdzie jest taniej :(

  • 8. Data: 2009-01-22 07:46:20
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Q pisze:
> [...]
    > no i umowe na 12 miesiecy - i wiecej nie zaoferuja raczej :(
    >
    > i uwazaj - bo 50% znizki masz tylko na stare taryfy

    Nieważne co bym dostał - zerwę i tak. Problemem jest fatalny zasięg w
    domu i dlatego rozwiązuje umowę. Zastanawia mnie tylko dlaczego
    pracownicy Polkomtela się tacy upośledzeni umysłowo. Ile razy można tym
    matołom powtarzać, że nie jestem zainteresowany ich ofertą, bo nie
    wywiązują się z umowy, mapa zasięgu kłamie itd. Skąd oni ich pobrali, z
    psychiatryków? ;)

  • 9. Data: 2009-01-22 08:03:54
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > umowy, mapa zasięgu kłamie itd. Skąd oni ich pobrali, z psychiatryków? ;)

    to nie wina tych pracownikow - oni tylko wykonuja rozkazy,
    oczywiscie tych dla ktorych juz za pozno na psychiatryk :)

  • 10. Data: 2009-01-22 10:22:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 22 Jan 2009 08:46:20 +0100, Tomaszek napisał(a):

> [...]
    > matołom powtarzać, że nie jestem zainteresowany ich ofertą, bo nie
    > wywiązują się z umowy, mapa zasięgu kłamie itd. Skąd oni ich pobrali, z

    LOL. W Orange'u nawet na pisma nei reagują.

    --
    ___________/ GG: 3524356