-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: mister <b...@e...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Tacho w aucie DMC 3,5tony
Date: Thu, 04 Aug 2011 23:30:31 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 12
Message-ID: <j1f31h$1f0$1@inews.gazeta.pl>
References: <4e3b08d1$1@news.home.net.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-73-44-158.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1312493425 1504 89.73.44.158 (4 Aug 2011 21:30:25 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Aug 2011 21:30:25 +0000 (UTC)
X-User: Adam3k
In-Reply-To: <4e3b08d1$1@news.home.net.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:5.0) Gecko/20110624 Thunderbird/5.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2389898
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-08-04 23:02, BAREK pisze:
> Dzień Dobry,
> Jeśli w aucie o masie całkowitej do 3,5 tony jest tachograf, czy jest
> wtedy obowiązek używania takowego?
> Są w sumie dwa przypadki;
> 1.auto NA PRAWDĘ o DMC 3,5tony,
> 2.auto natywnie o większej DMC ale w papierach odchudzane...
>
> Jak to jest?
w jednym i drugim przypadku sie nie uzywa.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i