  • 31. Data: 2010-04-23 12:56:37
    Temat: Re: Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message news:4bd085c6$1@news.home.net.pl...

    > Za to w Warszawie pewnie połowa tego, co nie ma W na początku jeździ jak
    > naćpana. Najczęściej z prędkością 50-60 km/h po lewym pasie albo też

    Znaczy sie rodowici warszawiacy tylko po sciezce w nosie jezdza przepisowo?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 32. Data: 2010-04-23 13:08:14
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > Ja tam obawiam się najbardziej lizingowozów KR, PO czy WE, a poza tym
    > podmiejskich cwaniaczków WPR i WPI :D

    Mam dokładnie takie samo zdanie jak Ty. Najgorzej jest z
    przedstawicielami handlowymi - właśnie w autach leasingowych.
    Co d wawy to byłem tak pięć razy - jak dla mnie dżungla.

    Ja w stolicy jeżdżę na codzień, idzie się przyzwyczaić i przynajmniej jeden
    drugiemu nie stara się utrudniać na ogół. Dla mnie dżungla to Kraków.

  • 33. Data: 2010-04-23 13:12:38
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    Jacek pisze:

    > Zdecydowanie w S
    > wrogiem są K i na odwrót.

    Wydaje ci się. Mam blachy SM, swego czasu przez kilka miesięcy jeździłem
    codziennie do Krakowa i jakoś nie zauważyłem żeby mnie tam ktoś nie
    lubił. Co do hanysów i goroli to większa wrogość powinna występować
    pomiędzy SO, SD i SBE a SK, SM, SY, SH, SL itd. Ale jakoś na ulicach
    Katowic czy Sosnowca tej odwiecznej nienawiści też nie widzę, więc
    kolejny mit.

    Pozdrawiam z Mysłowic
    --
    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 34. Data: 2010-04-23 14:21:26
    Od: ______ <...@...cd>

    W dniu 2010-04-23 10:55, Przemeq pisze:
    > Najlepsi to są kierowcy z literą S SK, SJZ, SH
    z wyjątkiem SWD ;)

  • 35. Data: 2010-04-23 16:32:50
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    On 22 Kwi, 18:01, "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> wrote:
    > Stereotypy.
    > W mazowieckim nie znosi sie TK, TKN, ES

    Nie znasz sie
    Najgorsi kierowcy maja numery rejestracyjne na literki:
    S,P,W,E,L,B,Z,N,D,O,R,C,T,F,G oraz K

  • 36. Data: 2010-04-23 16:33:12
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    kamil wrote:

    > Znaczy sie rodowici warszawiacy tylko po sciezce w nosie jezdza przepisowo?

    Znaczy się w Default City często występują drogi o ruchu przyspieszonym
    (np. 80km/h)

    \SK

  • 37. Data: 2010-04-23 16:54:57
    Od: marjan <k...@g...com>

    Onufry Zagloba pisze:

> [...]
    >
    > Czy może to, że RZ nie potrafi jeździć z tą śmieszną linią przerywaną
    > między kołami?
    >
    > A może RP nie rozumieją jak mając jezdnie całą dla siebie RZ jeździ
    > przy prawej krawędzi?
    >
    > Albo to że RZ nie potrafi zmienić nagle pasa i zahamować na środku
    > pustej drogi?
    >
    > Itp, itd ;-)
    >
    > Jasne, że to już nie zależy od rejestracji a od umiejętności
    > poszczególnych kierowników. Ale prawie zawsze widząc kierowcę z
    > Przemyśla zbliżającego się do nieco bardziej skomplikowanego
    > skrzyżowania wiem że się będzie działo ;-)

    Nie ma się co dziwić.
    Był Ty kiedy w Przemyślu? Widział Ty tam dzie jakie rondo? Nie?
    No właśnie.. bo nie ma żadnego..

    Dużym problemem było dla mnie nauczyć się jeździć po Krakowie, na
    początku kompletnie nie ogarniałem większych skrzyżowań, bo po prostu na
    takich nie byłem uczony jeździć. Teoria teorią, ale w praktyce zanim nie
    pojeździsz to się nie nauczysz. Podobnie z tramwajami (tak, Przemyśl ich
    nie ma :D).

    Rzeszów może i nie jest jakąś potężną metropolią, ale ronda ma,
    skrzyżowania dróg wielojezdniowych po kilka pasów ma, i dlatego siłą
    rzeczy kierowcy którzy pierwszy raz (lub po prostu rzadko) po czymś
    takim jeżdżą bywają nieprzewidywalni, to prawda.

    Co do zachowań o których pisałeś (niemruganie kierunkami, jazda
    środkiem, czy zajeżdżanie drogi) nie spotkałem większych zależności
    związanych z tablicą.

    A z resztą ja nie mam RP tylko legendarne już czarne RWH :P

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
    Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana

  • 38. Data: 2010-04-23 16:57:10
    Od: marjan <k...@g...com>

    choczsz pisze:

    > Nie znasz sie
    > Najgorsi kierowcy maja numery rejestracyjne na literki:
    > S,P,W,E,L,B,Z,N,D,O,R,C,T,F,G oraz K

    A Ty z policji, że H to niby miszcze kierownicy? :P

  • 39. Data: 2010-04-23 17:18:00
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

    Użytkownik "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> napisał w
    wiadomości

    > Ja w stolicy jeżdżę na codzień, idzie się przyzwyczaić i przynajmniej
    > jeden drugiemu nie stara się utrudniać na ogół. Dla mnie dżungla to
    > Kraków.

    Eee tam.
    Kilka lat jeździłem z Kraqa do Wawy. Taka praca.
    Nie raz spędzałem w Wawie klika dni, tydzień.
    Dało się jeździć. Tylko jedno ale... Jak wracałem po parodniowym
    pobycie w Wawie do Kraqa to musiałem się przestawić na inną jazdę:
    -spokojniej no i zapomnieć o takich rzeczach jak "wczesne czerwone".
    Słowem bardziej na luzie, prawie nikt się nie wygłupia a jeśli to
    ma rejestrację zaczynającą się od ... nie, nie powiem :)

    Szymon

  • 40. Data: 2010-04-23 17:18:36
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Marcin "Kenickie" Mydlak zapodal(a):

    > Nie przeszkadza im obiegowa nazwa miasta? :>

    a jaka to bo nie znam? :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut