  • 41. Data: 2010-04-23 18:22:36
    Temat: Re: Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Szymon Machel pisze:
    (...)

    > Eee tam.

    Ani trochę. W porównaniu z DC zdecydowanie mniejsza kultura jazdy
    itd.. Tu się zgadzam ze stwierdzeniem, że Kraków w porównaniu do DC
    to dżungla.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 42. Data: 2010-04-23 21:11:22
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 22 Apr 2010 18:01:48 +0200, Adam Szewczak napisał(a):
    > Stereotypy.
    > Bo ogolnie wszystko co ma na poczatku W jest nielubiane w calej PL.

    Inaczej: jeśli coś jedzie szybko i agresywnie, to jest szczególnie
    nielubiane jeśli ma literkę "W" na początku.

    > a z ciekawosci jak to wygnala np na dolnym slasku ? zachodniopomorskim ?

    Ja tam najgorzej wspominam wszelkie pojazdy z tablicami RMI - jakoś
    wyjątkowo często się zapuszczają do Krakowa :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 43. Data: 2010-04-23 21:13:57
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 23 Apr 2010 00:36:27 +0200, Rafał Grzelak napisał(a):
    > Ja nie lubie Rxx. Na drodze ufam im jeszcze mniej niz reszcie
    > uzytkownikow.
    O, czyli RMI się łapią. :) Jak widzę taką rejestrację to wolę zachować
    większą odległość...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 44. Data: 2010-04-23 21:23:26
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 22 Apr 2010 22:35:37 +0200, szybkobiegajace trampki napisał(a):

    > mi najbardziej na nerwy działają HP

    No, drukarki mają wredne ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 45. Data: 2010-04-24 00:33:25
    Od: fanfaran <l...@v...pl>

    W dniu 2010-04-22 18:01, Adam Szewczak pisze:
> [...]
    >
    > W podlaskim ponoc BSK
    >
    > a z ciekawosci jak to wygnala np na dolnym slasku ? zachodniopomorskim ?

    Ja tam nie lubie KRA (buraczany styl jazdy), chociaz sam mam KWI.
    Natomiast KBC i KBR sa najczesciej bardzo nieprzewidywalni i robia
    strasznie glupie rzeczy na drodze

  • 46. Data: 2010-04-24 00:40:04
    Od: Wreith <w...@w...pl>

    Adam Szewczak pisze:

    > No to tego juz nie rozumiem, siebie sami nawzajem nie lubia ;P Inna
    > sprawa ze podlaskie poi reformie to sie mocno rozroslo.

    To drugie to prawda.I można mieć 99% pewności,że jak widzisz auto z
    blachami BLM (Łomża) to:
    -nie włączy kierunkowskazów,
    -jak ma 2-3 pasy na rondzie to i tak będzie zap...alał prawym, choćby
    zawracał,
    -na trasie będzie cię gonił niczym policyjna Vectra, a w chwile po tym
    jak cię wyprzedzi...to skręci hamując z piskiem opon i zmuszając ciebie
    do podobnego manewru
    No ale to już w sumie Kurpie...
    Pozdrawiam.W

  • 47. Data: 2010-04-24 09:32:30
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    > Nie przeszkadza im obiegowa nazwa miasta? :>

    Nie mam zielonego pojęcia o czym mówisz. Macie jakieś lokalne określenia
    innych miast? Leczycie w ten sposób kompleksy? Gdzie to? ;>

    --
    PSYLO

  • 48. Data: 2010-04-24 09:36:07
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    Rafał Grzelak pisze:
    > Ja nie lubie Rxx. Na drodze ufam im jeszcze mniej niz reszcie
    > uzytkownikow.
    >
    > Ciagle mam wrazenie, ze taki wytnie jakis dziwny numer w gestym ruchu w
    > DC. ;p

    Czemu tak ściśle określasz? Może lepiej od razu "nie lubie xxx i xx",
    miałbyś dokładnie tyle samo racji ;-)

    --
    PSYLO

  • 49. Data: 2010-04-24 13:57:44
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    PSYLO wrote:

    > Czemu tak ściśle określasz? Może lepiej od razu "nie lubie xxx i xx",
    > miałbyś dokładnie tyle samo racji ;-)

    Takie obserwacje ;] Mniejsze/male miasto na podkarpaciu... i zaczynam
    sie bac. ;p

    Aa... no i dawne ciechanowskie. ;p Nawet kiedys Holowczyc mowil, ze wg.
    niego to tam sa tylko proste odcinki i zakrety 90*.
    Nie wiem na ile mial racje, ale na parkingu pod sklepem dziewczyna z
    tablicami WCI skrecila z prawego pasa w lewo (90* oczywiscie)... no i
    przod z prawej strony musialem robic. ;p

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 50. Data: 2010-04-24 14:22:41
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Maciej Browarczyk pisze:
    > Adam Szewczak pisze:
    >
    > [cut]
    >
    > W Gdansku (GB)

    Raczej GD

    nie bardzo lubi sie tych z obrzezy bliskich i dalekich
    > (GKA, GDA, GWE, GKS), bo jezdza jak lamagi,

    Prawda, wsiuny pozamienialy furmanki na auta i widac to na drodze.
    O dziwo GPU jakos mniej mi sie w oczy rzuca (w tym negatywnym sensie).

    > no i chyba "na podlozu
    > pilkarskim" nie lubi sie GA.

    Tego nie zauwazylem, a czesto jezdze do Gdanska.
    Za to koszulek arki w gd z cala pewnoscia nie lubia :>

    --
    Karolek