eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaTablice informacyjne na przystankach tramwajowych › Re: Tablice informacyjne na przystankach tramwajowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!feed.xsnews.nl!fbe002.ams.xsnews.nl!peer04
    .fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.p
    l!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Tablice informacyjne na przystankach tramwajowych
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <n4rqfd$rrl$1@solani.org> <n4sfvo$san$2@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5672abb9$0$22842$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <567356ac$0$692$65785112@news.neostrada.pl>
    <1vmw3sbfpybyw$.100e7qp6mrafy.dlg@40tude.net>
    <56748de1$0$683$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@h...linksys>
    <567a6bc3$0$694$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    From: JaNus <bez@adresu>
    Date: Wed, 23 Dec 2015 13:15:50 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.4.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <a...@n...neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 29
    Message-ID: <567a9073$0$683$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.185.2.187
    X-Trace: 1450872947 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 683 79.185.2.187:50169
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2557
    X-Received-Body-CRC: 840379961
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:690757
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-12-23 o 10:48, Marek pisze:
    > On Wed, 23 Dec 2015 10:39:15 +0100, Czarek Grądys<c...@w...onet.pl>
    > wrote:
    >> Mnie na wykładzie z ekonomii mówiono, że celem jest ZADOWOLONY
    > KLIENT.
    >> Jak klient zadowolony, to i zysk jest. To na poważnie było.
    >
    > Zapomniałeś dodać, że były to wykłady z ekonomii socjalistycznej :)
    >

    No z ust mi o wyjąłeś ;)
    Bo w gospodarce maksymalnie wolno-rynkowej (której jestem gorącym
    zwolennikiem!) jest jednak ten minus, że firma może klientów dymać, i
    dopóki nie złamie prawa - to zyski będą płynąć, choć klienci zadowoleni
    *nie* będą. A tak BTW.:
    Jak ich zadowolić naj-bardziej? Sprzedawać świetny towar, za
    symbolicznego $ !! No bo jak "darmo" - to zdaje się że gwarancja "nie
    działa"... W każdym bądź razie replikuję koledze Czarkowi: jednak firma
    wpierw *musi* patrzeć za tym "obrzydliwym" zyskiem, który jest *celem*,
    natomiast zadawalanie nabywców jest tylko i wyłącznie *środkiem* do celu
    osiągnięcia!

    --
    Powiedzenie w mojej rodzinie, autorstwa pradziadka:

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: