eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaTablice informacyjne na przystankach tramwajowych › Re: Tablice informacyjne na przystankach tramwajowych
  • Data: 2015-12-23 13:15:50
    Temat: Re: Tablice informacyjne na przystankach tramwajowych
    Od: JaNus <bez@adresu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2015-12-23 o 10:48, Marek pisze:
    > On Wed, 23 Dec 2015 10:39:15 +0100, Czarek Grądys<c...@w...onet.pl>
    > wrote:
    >> Mnie na wykładzie z ekonomii mówiono, że celem jest ZADOWOLONY
    > KLIENT.
    >> Jak klient zadowolony, to i zysk jest. To na poważnie było.
    >
    > Zapomniałeś dodać, że były to wykłady z ekonomii socjalistycznej :)
    >

    No z ust mi o wyjąłeś ;)
    Bo w gospodarce maksymalnie wolno-rynkowej (której jestem gorącym
    zwolennikiem!) jest jednak ten minus, że firma może klientów dymać, i
    dopóki nie złamie prawa - to zyski będą płynąć, choć klienci zadowoleni
    *nie* będą. A tak BTW.:
    Jak ich zadowolić naj-bardziej? Sprzedawać świetny towar, za
    symbolicznego $ !! No bo jak "darmo" - to zdaje się że gwarancja "nie
    działa"... W każdym bądź razie replikuję koledze Czarkowi: jednak firma
    wpierw *musi* patrzeć za tym "obrzydliwym" zyskiem, który jest *celem*,
    natomiast zadawalanie nabywców jest tylko i wyłącznie *środkiem* do celu
    osiągnięcia!

    --
    Powiedzenie w mojej rodzinie, autorstwa pradziadka:

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: