    Date: Wed, 26 Dec 2012 13:37:34 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Tablet (większy) z dobrym UI.

    > to sobie poczytaj opinie ludzi którzy mieli szajsiaste tablety za 300
    > zeta i coś porządniejszego co kosztuje niestety zwykle powyżej 1000 zł.
    moment. Pewien standard "śmigania" interfejsu wyznaczył pan JObs w
    swoich produktach. Aby trzymać ten standard trzeba mieć szybki sprzęt i
    dobry system operacyjny. Jeśli szybkość interfejsu użytkownika tabletów
    za 300zł będziesz porównywał do windows mobile, - będzie OK. do sgs3
    albo iphone4 - będzie padaka.

    > Potem idź do sklepu gdzie można pomacać różny sprzęt i sam zrozumiesz
    > dlaczego sony, samsung czy inne markowe zabawki kosztują zwykle powyżej
    > 1000 a dlaczego te tanie kosztują tylko 300 zeta.
    Pewien kolega z grupy elektornicznej pytał o tableta który ma służyć do
    wyświetlania dokumentacji z plików PDF. czy myślisz że tablet za 1000zł
    wyświetli to lepiej? JAsne że kąty patrzenia będą lepsze, jasne że czas
    otwarcia pliku będzie krótszy, ale jakby to był najistotniejszy
    parametr, to by sobie kupił 4 rdzeniowego laptopa z 17 calowym ekranem!

    > różnice zaczynają sie już gdy sie weźmie je do ręki, potem gdy popatrzy
    > na ekran a potem na specyfikację techniczną.
    dziwne żeby tych różnic nie było. JEst na YT taki piękny test, w którym
    dziennikarz wytyka małe braki tabletu z biedronki, ale jednak wszystko
    co chciał od tabletu uzyskał. Na koniec chciał go skrytykować, ale
    właściwie nie bardzo było co, bo wszystko, po wolutku, mniej ładnie, ale
    dało się zrobić. W tej dyskusji jak usłyszałem kwotę 1000zł - przestałem
    pomagać, bo nie wiem w czym poza grami można wykorzystać sprzęt 250%
    droższy od mojego.
    ToMasz