  • Data: 2012-12-26 14:55:21
    Temat: Re: Tablet (większy) z dobrym UI.
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 26 Dec 2012 13:37:34 +0100, ToMasz wrote:
    > Pewien kolega z grupy elektornicznej pytał o tableta który ma służyć do
    > wyświetlania dokumentacji z plików PDF. czy myślisz że tablet za 1000zł
    > wyświetli to lepiej?

    Myśle, ze 1280x800 da *sporo* wieksza wygode niz 800x480.
    960x540 to ja mam w telefonie i tam się od bidy pdfa da przejrzec w
    orientacji poziomej, widzac cwiartke strony, czyli trzeba się namajatac
    paluchem zeby przeczytac 1 strone. Na tablecie czytam cala strone, nawet
    pdfa zrobionego jako 2xA5@A4.

    I zeby nie było, ze 4.3" w telefonie jest problemem -- na 1024x600 w
    netbooku takze jest malo komfortowo.

    > parametr, to by sobie kupił 4 rdzeniowego laptopa z 17 calowym ekranem!

    Taki laptop jest malo przenosny... Własciwie to wspolczesne wielgachne
    laptopy są de facto przewoznymi stacjonarkami :/

    > W tej dyskusji jak usłyszałem kwotę 1000zł - przestałem pomagać, bo
    > nie wiem w czym poza grami można wykorzystać sprzęt 250% droższy od
    > mojego.

    A ja majac dosc zdrowego smartfona zastanawiam się do czego poza
    ,,maniem tabletu'' moze sluzyc tablet za <400zl. Rozumiem, kupic
    dzieciakowi, bo i tak sprzet roku nie dozyje. Ale moim znajomym taki
    zakup konsekwentnie odradzam.
    A zeby bylo jeszcze zabawniej -- nie gram. Choc wlasnie odkrylem, ze
    jest beta freeciva na Andka, wiec moze zaczne ;)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns