    From: Trybun <Y...@y...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tablet w roli GPS
    Date: Sat, 25 Jan 2014 18:28:39 +0100
    <laontb$g5m$2@node1.news.atman.pl> <lbjuj2$eq4$1@dont-email.me>
    <lbo7l5$jrn$2@node2.news.atman.pl>
    <52dfa3ad$0$2220$65785112@news.neostrada.pl>
    <lbo92t$lh8$1@node2.news.atman.pl>
    <52dfb0a1$0$2374$65785112@news.neostrada.pl>
    <lc04fn$ak8$4@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>

    W dniu 2014-01-25 11:57, J.F. pisze:
    > A kto powiedzial ze ta drozka da sie saochodem przejechac ?

    Ważniejsza informacja to taka że jest w ogóle jakaś dróżka..;-)

    > Moze jakies konkretne przyklady ?
    > Bo na obrazkach widac ze w OSM sa drogi, budynki i nawet tory
    > tramwajowe. Ale to w dwoch miejscach jakos tam wybranych.
    >
    > J.

    Na czym te przykłady miały by polegać?
    Latem wypróbowywałem MapFactor z OSM, na wschód od Poznania, na południe
    od Gniezna. Jeździłem po drogach a w 80%tach na OSM wyglądało na to że
    jeżdżę po terenie a nie po drogach. Nie neguję tego jak ktoś pisze że na
    terenie gdzie on sie porusza jest nawet nie lepiej, ale nawet dobrze.
    Ale moja ocena tej mapy, na podstawie własnej praktyki jest takw jaka
    jest - czyli wysoko krytyczna.