  • Data: 2016-01-25 10:05:19
    Temat: Re: Tablet dla siostry
    Od: trolling tone <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

    On 23.01.2016 17:46, Slavekk wrote:

    > Zaraz, zaraz.
    > Te 2 stówy zwracają za zakup DWÓCH produktów, więc czemu akurat
    > odejmujesz je od ceny tabletu, a nie dodajesz kosztu telefonu?
    >
    > Z regulaminu: "sprzedaż premiowa fabrycznie nowych produktów marki
    > Lenovo (...) wraz z fabrycznie nowymi modelami produktów marki
    > Motorola"
    >
    > Słowo kluczowe "wraz z"

    Masz rację, nie doczytałem, moja wina. Nie zmienia to faktu, że
    900 to też świetna cena za to coś. Na podobnej dachówce (w zasadzie
    ta sama specyfikacja) mam edytor Unity, SDK do Windows i Androida,
    Blendera, CuBase, Gimpa i parę innych rzeczy do rzeźbienia gier 3D.
    Sam byłem zaskoczony, że taki mały skurczybyk ze wszystkim daje radę.
    Bywa, że mniejszych projektów w ogóle nie chce mi się przerzucać na
    domowego potwora. Plus wygodny tablet do netu itp. Kosztuje tyle,
    co średnia zabawka Samsunga na Androidzie.