  • Data: 2016-01-26 00:02:12
    Temat: Re: Tablet dla siostry
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-25 o 10:05, trolling tone pisze:

    > Masz rację, nie doczytałem, moja wina. Nie zmienia to faktu, że
    > 900 to też świetna cena za to coś. Na podobnej dachówce (w zasadzie
    > ta sama specyfikacja) mam edytor Unity, SDK do Windows i Androida,
    > Blendera, CuBase, Gimpa i parę innych rzeczy do rzeźbienia gier 3D.
    > Sam byłem zaskoczony, że taki mały skurczybyk ze wszystkim daje radę.
    > Bywa, że mniejszych projektów w ogóle nie chce mi się przerzucać na
    > domowego potwora. Plus wygodny tablet do netu itp. Kosztuje tyle,
    > co średnia zabawka Samsunga na Androidzie.

    Mój tablet ma dodatkowo funkcję telefonu, ale nie chce mi sie karty
    przekładać, bo mam przecież telefon, no i wtyczki słuchawek sporo za
    grube jak na moje uszy. Tablet dosyć ciężki jak dla mnie (10 cali), więc
    go nigdzie ze sobą nie zabieram..Dokupilam tanio fajna podstawkę i nie
    muszę go trzymać na kolanach, tylko postawić prawie pionowo na stole czy
    lożku.

    --
    animka