  • 61. Data: 2014-04-17 16:01:57
    Temat: Re: Tablet-android vs. windows 8.1
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Czyli W sumie to Ty nie szukasz tabletu tylko zastępnika stacjonarnego
    > PC. Tablet średnio nadaje się do ścigania i magazynowania dużej ilości
    > danych - nie taka jest jego rola. Przy ciągłej pracy na WiFi/modemie
    > czas pracy radykalnie spadnie i skazany będziesz na ładowarkę. A to po
    > raz kolejny zaprzecza idei tabletu czyli mobilności.

    Szukam rozwiązania optymalnego, ale jeśli faktycznie nie da się inaczej
    to kupię netbooka i tablet. Myślałem o rozwiązaniu optymalnym. Co do
    mobilności to chodzi o dostęp w obrębie domu, mieszkania. Zajmuję się
    serwisowanie urządzeń elektronicznych i czasem jest potrzeba pilnego
    zajrzenia do np. schematu, który jest dostępny w internecie. Wieczorem
    można usiąść i wygodnie przeglądnąć internet i poczytać gazety w formie
    pdfów. Gdyby jeszcze do tego była możliwość pobierania poprzez
    jdownloadera to byłoby super. Wtedy tablet pod ładowarkę i problem
    wydajności akumulatora byłby z głowy. No i oczywiście choćby 3G, bo w
    terenie też przydałby się dostęp do internetu. Jeśli nie ma takiego
    urządzenia to kupie jakiegoś netbooka i oddzielnie tablet. Mam
    świadomość, że tablet średnio naddaje się do magazynowania sporej ilości
    danych, ale przecież można chyba ściągać na kartę pamięci i zgrywać co
    jakiś czas na dużym komputerze.

  • 62. Data: 2014-04-17 16:04:52
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    )

    > Chyba nie aż kilkanaście sekund.

    A to niby dlaczego nie? Czasem wybudzenie laptopa trwa nawet i minutę.

  • 63. Data: 2014-04-17 18:24:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 17 Apr 2014 14:01:21 +0200, Adam napisał(a):

    > Jeśli FAT32, to po kablu też nie zgrasz. Chyba, że na pamięć wewnętrzną,
    > w jakimś Ex-Fat, Ext czy innym NT.

    Pamięć wewnętrzna zazwyczaj jest w jakimś Ext... więc nie ma problemu

    > A spróbuj zgrać tak ze 30GB filmów po kablu - to Cię pewnie też trafi ;)

    Szybkość zapisu do porządnej pamięci wewnętrznej jest mniej więcej taka
    sama jak szybkosć zapisu na kartę, więc bez różnicy.
    30 akurat nie zgram, bo mam 32GB, a tym trochę apek, fotek i mapy do
    nawigacji. Może kiedyś za parę lat zainwestuję w model 128GB, chociaż nie
    bardzo wiem po co.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 64. Data: 2014-04-17 23:45:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "qrt" news:1r7fn7j1qxhvs$.1sb0dsoqlpxg5.dlg@40tude.net

    > jak głownie do internetu to windows.
    > Poporstu na windows masz normalną przeglądarkę z obsługą flasha
    > silverlighta czy co tam jeszcze potrzebujesz.

    Ja nie narzekam na oglądanie czegokolwiek z netu na Androidzie.
    Odwrotnie -- Windows (ale PeCetowe) sprawia problemy w oglądaniu
    filmów, zwłaszcza WXP.

    > Do nawigacji here sie nada choć w mej opinii w pewnych kwestiach ustępuje
    > nawigacji od googla.

    Aplikacji nawigacyjnych pod Android jest całe mrowie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 65. Data: 2014-04-18 08:25:12
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-04-16 15:01, Maciej Bebenek pisze:

    > Spróbuję go odłożyć odpiętego od klawiatury, uśpić i sprawdzić faktyczny
    > czas czuwania ;-)

    12 godzin czuwania = 3% spadku stanu baterii. Oczywiście można założyć,
    że pomiar nie musi być liniowy. Ale w takim razie i tak czas czuwania
    można określać w tygodniach, a nie w dniach ;-)

  • 66. Data: 2014-04-18 08:27:56
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    > "J.F" 534e861a$0$2156$6...@n...neostrada.pl

    > Chyba nie aż kilkanaście sekund.

    W piątej sekundzie pojawia się logo, w 13 lock screen. Po podaniu PIN-u
    kolejne 3 sekundy i kafelki są już na ekranie.

  • 67. Data: 2014-04-18 09:16:38
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-04-17, o godz. 16:01:57
    Jingiel <x...@x...xx> napisał(a):

    > Szukam rozwiązania optymalnego, ale jeśli faktycznie nie da się
    > inaczej to kupię netbooka i tablet. Myślałem o rozwiązaniu

    Tablet optymalny nie będzie :-(

> [...]
    > dostępny w internecie. Wieczorem można usiąść i wygodnie przeglądnąć
    > internet i poczytać gazety w formie pdfów. Gdyby jeszcze do tego była

    Ja na tablecie mam sporo dokumentacji w PDF-ach - głównie różne
    urządzenia sieciowe. Magazyn tego co używam rzadko ale trzeba mieć do
    tego dostęp leży w chmurze. Takie zastosowanie to u mnie podstawa. Do
    tego mail (IMAP/Exchange), trochę WWW i córki gierki/filmy. Po
    testowaniu paru sztuk (miałem 1 i 2 generację Samsung Galaxy Taba, żona
    ma Xperia Z1 tablet, miałem do czynienia z Lenovo i paroma tanimi
    tabletami) doszedłem do tego że do PDF-ów najlepiej pasuje mi iPad.
    Miałem iPada 2 a obecnie Air. Chyba ze wszystkiego ma IMHO najbardziej
    czytelny wyświetlacz. Co dla mnie ważne na ekranie czytelnie mieści się
    zeskanowana strona A4 a to częsty format dla dokumentacji. Ważna jest
    też odpornośc na zarysowanie ekranu - przez 2 lata używania gdzie normą
    był plecak/torba z laptopem i mnóstwem innych gratów powstała jedna
    drobna rysa.

> [...]
    > magazynowania sporej ilości danych, ale przecież można chyba ściągać
    > na kartę pamięci i zgrywać co jakiś czas na dużym komputerze.

    A nie lepiej zamiast netbooka złożyć jakiś mały HTPC? Na jakiej małej
    płycie z oszczędnym procesorem? Ot np. Asus J1800I-C? Do tego obudowa z
    pasywnym zasilaczem, jakiś dysk SSD czy 2,5 cala (żeby cichutko było)
    Będzie brało mało prądu plus uzyskasz całkiem fajny sprzęt do
    odtwarzania różności na TV. A jdwonloader będziesz kontrolował z
    tableta.

    Zdrówko

  • 68. Data: 2014-04-18 13:07:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jingiel" 534fdf8a$0$2363$6...@n...neostrada.pl

    > A to niby dlaczego nie? Czasem wybudzenie laptopa trwa nawet i minutę.

    U mnie trwa krócej niż 10 sekund.

    "Maciej Bebenek" 5350c5ea$0$2373$6...@n...neostrada.pl

    > W piątej sekundzie pojawia się logo, w 13 lock screen. Po podaniu PIN-u
    > kolejne 3 sekundy i kafelki są już na ekranie.

    Może wtedy robi coś jescze -- może nie tylko rozkręca dysk?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 69. Data: 2014-04-18 13:43:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jingiel" <x...@x...xx> wrote in message

    > Na drukowaniu z tabletu tak bardzo mi nie zależy.

    A co ma wspólnego drukowanie z odbiornikiem GPS?

  • 70. Data: 2014-04-18 14:30:50
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > "Jingiel" <x...@x...xx> wrote in message
    > A co ma wspólnego drukowanie z odbiornikiem GPS?

    Mapy ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl