  • 121. Data: 2014-05-14 10:56:14
    Temat: Re: Tablet-android vs. windows 8.1
    Od: masti <g...@t...hell>

    ROTFL

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 122. Data: 2014-05-15 14:35:00
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-14 05:07, Pszemol pisze:

    > Chcesz powiedzieć, że produkty Appla mają lepsze wyświetlacze
    > niż produkty innych producentów oznaczone etykietką IPS?

    Nic nie chcę powiedzieć ponad to, że widzę przed sobą w gazecie ranking
    wyświetlaczy stosowanych w telefonach. Jest tu m.in. Amoled Samsunga a
    także wyświetlacz IPS LG i iPhone`a. Jest w tym porównanie jasności,
    kolorów itd, a także w powiększeniu układ i kształt pikseli. Każdy ma
    inny, wygrywa iPhone.
    I to ja laik w tej dziedzinie pytam Ciebie jako eksperta - czym różni
    się wyświetlacz iPhone`a że wygrał mimo tego że jest wytwarzany w tej
    samej technologii co wyświetlacz LG?

  • 123. Data: 2014-05-15 15:11:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 15 May 2014 14:35:00 +0200 osobnik zwany Trybun
    napisał:

    > I to ja laik w tej dziedzinie pytam Ciebie jako eksperta - czym różni
    > się wyświetlacz iPhone`a że wygrał mimo tego że jest wytwarzany w tej
    > samej technologii co wyświetlacz LG?

    ilością kasy dla redaktora

  • 124. Data: 2014-05-16 01:01:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > I to ja laik w tej dziedzinie pytam Ciebie jako eksperta - czym różni się
    > wyświetlacz iPhone`a że wygrał mimo tego że jest wytwarzany w tej samej

    W dziedzinie technologii wyświetlaczy LCD jestem takim samym laikiem
    ale chętnie zapoznam się z tym rankingiem z gazety - podasz namiary?

    Swoją drogą dawno temu już dzieliłem się tu z grupą swoim
    spostrzeżeniem jakie zrobiłem porównując swojego iPhone 4
    z którymś z telefonów Samsunga z amoled (wtedy to było GII?).
    Ekran iPhone4 był wyraźnie jaśniejszy i miał wierniejsze kolory.
    Fanboje Samsunga mnie wtedy zniszczyli tu na grupie za tą
    krytykę, bo wtedy akurat była fanatyczna moda na ledowe ekrany.
    Dziś już widzę że trochę emocje opadły i nawet fanboje zaczynają
    dostrzegać wady i zalety różnych typów wyświetlaczy... :-)

  • 125. Data: 2014-05-16 16:35:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5371c5a0$0$2363$6...@n...neostrada.pl

    jak sprawdzić, kumpel mnie odwiedzi to sprawdzę,

    > A co - lepsze odwzorcowanie kolorów?

    Tak.

    > Skoro piszesz że przeszkadzają ślady palców i lustrzany ekran to nie ma co sie
    zastanawiać.

    Nie przeszkadza mi lustrzany ekran.
    Odciski tez nie są koszmarem -- zawsze ekran można wyczyścić.
    (choć to może poskutkować porysowaniem)

    () słabe odwzorowanie kolorów
    () ciemny ekran

    > No tak. Ja zaraz po zakupie wypróbowałem to łącze na telewizorze, później już jakoś
    nie było okazji. Tym bardziej że mój tablet
    > nie jest w stanie wyświetlać w tzw Full HD, a więc na telewizorze nie wygląda to
    najlepiej.

    Nie narzekam, chyba że na samo mechaniczne wiązanie/zniewalanie.

    > Największym problemem jest to że fabrycznie nie zostały wyposażone w jak najszerszą
    możliwość regulacji jasności ekranu.

    Chyba tak. Do tego jeszcze dochodzi dziwna automagia.
    Szarpanie intensywności i niedostosowanie tej automagi
    do potrzeb jusera.

    > Dziwne, w moim OE nie ma słownika. Ty pewnie masz zainstalowany program biurowy
    Microsoftu, i stąd ten słownik z którego korzysta
    > OE?

    Chyba tak. Jakiś Office.

    > Niekoniecznie o kapeć u Żaka chodzi. Widziałeś jak ceny Samsungów (jednoSIMowych)
    poszły w dół w Komputroniku? Po tym widać że
    > ogólnie telefony zaczynają mocno tracić na wartości.

    Pewnie wiele czynników wpływa na obniżanie cen -- nie
    tylko kapeć, ale IMO kapeć ograniczy popyt na dualSIM.

    IMO na panowanie 900 MHz w polskim 3G silny wpływ
    wywarł Solorz za pomocą Aero2. Zanim był Aero2,
    były dostępne (w urządzeniach) także inne
    częstotliwości dla 3G.

    > Ja zapytałem, bo pomyślałem że piracisz,

    Nie piracę. Za dużo jest legalnych filmów.
    Nie ciągną mnie topy, hity itd...

    > i dlatego nie chcesz podać adresu strony;-)

    Kiedyś wywalałem masę forsy na kupowanie filmów.
    Teraz mam te filmy za free bez wstawania z łóżka. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 126. Data: 2014-05-16 16:48:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5371c565$0$2363$6...@n...neostrada.pl

    > Oj, mnie tylko ta cena powstrzymuje przed staniem się posiadacza telefonu firmy
    Apple. Natomiast zupełnie nie pociągają mnie
    > Samsungi, nawet te z najwyższej półki.

    Ja bym nie chciał Apple. Za to chciałbym coś na amoledach.

    > Chyba żartujesz - tablet z jaśniejszym ekranem od laptopa? Chyba nigdy nie nie
    próbowałeś zmienić fabrycznych ustawień ekranu w
    > tym laptopie...?

    Nie. Nawet w środku nocy świeci najjaśniej, ale
    nadal za ciemno. ;) Po wyciągnięciu wtyczki
    zasilającej -- ekran ciemnieje, aby oszczędzać
    energię. Tak więc raczej często zmieniam te ustawienia.

    Natomiast netbook bardzo rzadko świeci najjaśniej -- a gdy
    świeci, to po prostu oślepia! Ale netbookiem nie obejrzę
    TV w HD. Ponadto netbook ma tylko 1 GB RAMek, co dla
    W7Startera oznacza skrajnie mało.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'