    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Tablet-android vs. windows 8.1
    Date: Thu, 15 May 2014 18:01:46 -0500
    <limflc$9u0$1@node1.news.atman.pl> <lirc9t$i41$1@dont-email.me>
    <liu4a7$au4$1@node1.news.atman.pl>
    <5352adf6$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
    <liudu2$kmo$1@node1.news.atman.pl>
    <5369139c$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
    <lkb7tf$ktr$1@node2.news.atman.pl>
    <5369cfa6$0$2240$65785112@news.neostrada.pl> <lkhcrs$dih$1@dont-email.me>
    <536ca045$0$2375$65785112@news.neostrada.pl> <lkk266$aas$1@dont-email.me>
    <536f460a$0$2159$65785112@news.neostrada.pl> <lkoui8$emd$1@dont-email.me>
    <5371c547$0$2363$65785112@news.neostrada.pl> <lkumlr$gav$1@dont-email.me>
    <5374b464$0$2242$65785112@news.neostrada.pl>

    "Trybun" <I...@j...com> wrote in message
    news:5374b464$0$2242$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nic nie chcę powiedzieć ponad to, że widzę przed sobą w gazecie ranking
    > wyświetlaczy stosowanych w telefonach. Jest tu m.in. Amoled Samsunga
    > a także wyświetlacz IPS LG i iPhone`a. Jest w tym porównanie jasności,
    > kolorów itd, a także w powiększeniu układ i kształt pikseli. Każdy ma
    > inny, wygrywa iPhone.
    > I to ja laik w tej dziedzinie pytam Ciebie jako eksperta - czym różni się
    > wyświetlacz iPhone`a że wygrał mimo tego że jest wytwarzany w tej samej
    > technologii co wyświetlacz LG?

    W dziedzinie technologii wyświetlaczy LCD jestem takim samym laikiem
    ale chętnie zapoznam się z tym rankingiem z gazety - podasz namiary?

    Swoją drogą dawno temu już dzieliłem się tu z grupą swoim
    spostrzeżeniem jakie zrobiłem porównując swojego iPhone 4
    z którymś z telefonów Samsunga z amoled (wtedy to było GII?).
    Ekran iPhone4 był wyraźnie jaśniejszy i miał wierniejsze kolory.
    Fanboje Samsunga mnie wtedy zniszczyli tu na grupie za tą
    krytykę, bo wtedy akurat była fanatyczna moda na ledowe ekrany.
    Dziś już widzę że trochę emocje opadły i nawet fanboje zaczynają
    dostrzegać wady i zalety różnych typów wyświetlaczy... :-)