  • Data: 2014-04-17 11:19:48
    Temat: Re: Tablet-android vs. windows 8.1
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A, to o tego Stefana chodzi.
    > Nie miałem do czynienia z przenośnymi. Mój kontakt z Apple skończył się
    > kilkanaście lat temu - wymieniałem komuś zasilacz i coś poprawiałem na
    > dysku, ale to na stacjonarce.
    >
    > Ale żeby urządzenie tej klasy nie miało gniazda karty pamięci???
    > Z mojego punktu widzenia całkowicie dyskwalifikuje to używalność
    > tabletu. Nie kupiłbym go nawet za 50 zł.
    > To jakiś bezsens.

    To niestety postepujacy trend. Niektorzy tlumacza to stabilnoscia itd.
    Jak dla mnie to po prostu wyciaganie kasy i upraszczanie konstrukcji (co
    w praktyce oznacza zwiekszenie zyskow).
    Wiesz, w zasadzie nie byloby to dla mnie wiekszym problemem gdyby iOS
    dawal normalny dostep do pamieci masowej. No ale filozofia Stefana jest
    odmienna od mojej w zwiazku z czym wole urzadzenia z Androidem (choc tez
    to nie jest system idealny).