  • Data: 2013-08-24 14:38:16
    Temat: Re: Tablet - FAT, FAT32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-08-24 01:06, Użytkownik animka napisał:

    > Możliwe.

    Kartę masz "głupia cipo" sformatowaną w NTFS a nie pliki
    w systemie. A NTFS to filesystem lub system plików.

    Idzie Czerwony Kapturek przez ciemny las do Babci.
    Z za krzaka wyskakuje Wielki Zły Wilk i pyta gdzie idziesz głupia
    cipo, pada odpowiedź, jestem Czerwony Kapturek i idę do swojej
    Babci i niosę jej w koszyczku różne smakołyki i proszę mnie
    tak brzydko nie przezywać. A gdzie ten koszyczek ? O ja głupia
    cipa koszyczka zapomniałam. !