  • Data: 2013-02-06 15:49:08
    Temat: Re: Tablet
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" 51123f14$0$1299$6...@n...neostrada.pl

    > Bo trzeba sobie prawde powiedziec: diesel bez turbosprezarki to jakies g* jest.
    Mniej wiec takie jak tablet z 16GB :-)
    > Diesel bez CR ... w zasadzie tez, z wyjatkiem moze TDI.

    Przykład z samochodem ma coś obrazować.
    Ale widocznie nie można ani z Tobą, ani Trybunem rozmawiać.

    Chodzi o to, że nie ma potrzeby przerabiania 3G, aby wejść na 4G itp.

    > Cos tu chyba nadinterpretujesz. I daty chyba tez mylisz.

    Dat nie mylę.

    > Majac za te same pieniadze LTE lub wifi o tym samym pokryciu ... no chyba wole
    wifi. Bo latwiej dzis o sprzet z wifi.

    WiFi (także 5 GHz) to amatorszczyzna. 3G/4G to poważniejsza
    technologia. WiFi możesz zaproponować kumplowi i teściowej.
    Jeśli chcesz dawać dostęp ludności i odpowiadać za ten
    dostęp -- WiFi nie zaoferuje Ci tego, co konieczne.

    I to chyba jest aż nazbyt oczywiste. :)

    > Ale pokrycie inne, predkosci inne, ceny tez inne - wiec nie ma co porownywac.

    Pokrycie inne, bo WiFi nie zamieniło się w profesjonalne
    coś -- zostało dla domowych rozwiązań. Mogło wypełnić
    lukę na czas wprowadzania poważnych rozwiązań.

    > Przewodowe mozna jeszcze dlugo. Swoje zalety maja.

    Klienckie? Raczej kres przewodowych klienckich sieci komputerowcy
    już nadszedł. Światłowodowe połączenia szkieletowe na pewno mają
    nadal sens, ale nie ,,ostatnia mila''. Po co komu w domu ethernet,
    skoro może mieć WiFi? I po co komu ethernet czy DSL, gdy wejdzie
    niemal wszędzie 3G/4G itp.?

    Ale oddajmy głos statystykom -- ilu nowych klientów zdobywają
    codziennie komputerowe sieci przewodowe a ilu nowych zdobywają
    codziennie komputerowe sieci komórkowe?

    -=-

    Wybacz JF, że zakończę tę rozmowę, ale Ty bujasz w obłokach absurdu.
    64 GB to dla Ciebie mało -- chcesz więcej muzyki na czas jeżdżenia
    na nartach. Masz przynajmniej narty? A jeśli masz? -- potrafisz na
    nich jeździć wyczynowo? I naprawdę w czasie jeżdżenia chcesz słuchać
    muzyki ze słuchawek, zamiast ,,muzyki'', która jest dookoła Ciebie?

    Bo ja, jeżdżąc na nartach, pływając żaglówką czy jachtem lub
    motorówką, latając motolotnią, szybowcem, samolotem lub
    helikopterem, czy biegając -- chyba wolałbym muzykę inną
    niż słuchawkową. :)

    Ale ja ma tylko winylowy kajak. :)
    (ciekawe, czy ty masz choćby taki kajak)

    Ja szukam tabletu -- wiem, jakiego, i po co go chcę. :)
    Deliberowanie o LTE itp. nie ma dla mnie sensu.

    64 GB muzyki to da mnie bardzo dużo.
    To na oko ze dwa tysiące płyt CD.
    A takie karty (oby nie makabrycznie szybkie) są tanie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'