  • Data: 2013-02-06 22:01:58
    Temat: Re: Tablet
    Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" kete9r$qra$...@n...news.atman.pl

    > To nie są żadne nadajniki.
    > [ale debilom można powtarzać milion
    > razy, a oni i tak nazwą to nadajnikami]

    To tylko uproszczona nazwa, tak żeby wszyscy wiedzieli o co chodzi.

    > LTE dopiero wchodzi na świat -- dlaczego zatem maszty
    > mają mieć już na sobie urządzenia do LTE? To nie jabłka,
    > które same rosną, ale coś, co człowiek wymyślił, zbudował
    > i wdrożył lub wdraża. Nawet modemów LTE nie ma zbyt wiele.
    > Dopiero mają być -- i ponoć właśnie w tym roku (2013) ma
    > być tego całe mrowie na tak zwanym rynku.

    No a w 2014 i 2015 furorę zacznie robić np. LTE+, bo wg mnie LTE na
    dzień dzisiejszy to jest zwykłe g*no z powodu małego zasięgu.

> [...]
    > ze 12 godzin na dobę i widzę zastosowanie dla tabletu.
    > Netbook, choć fajny, nie ma gniazda na SIMkę, nie ma
    > czujnika położenia, nie ma odbiornika GPS i jest
    > niewygodny, bo ma klawiaturę tradycyjną i takąż ,,myszkę''.
    >
    > Wprawdzie komórka (smartfon) ma SIMkę, która może brać dostęp
    > z 3G i udostępniać go netbookowi po WiFi; podobnież jest
    > z odbiornikiem GPS (działa bezproblemowo po BT2 i BT3)
    > ale ciąganie palcem po szkle jest o wiele przyjemniejsze
    > niż ciąganie po klawiaturze tradycyjnej!!! Do tego dochodzi
    > przewaga (miażdżąca!!) Androida nad Windows.

    A ja ani myślę kupować tabletu z LTE, z którego i tak nie będę miał
    możliwości korzystać. Nie uśmiecha mi się nic na abonament, a poza tym
    raczej w moim miejscu zameldowania nigdy nie będzie zasięgu.

    > -=-
    >
    > Ja chcę mieć tablet z LTE -- Ty możesz chcieć czegoś innego.
    > Nic mi do tego. :) I dla mnie Aero2 jest użyteczne, choć
    > (z uwagi na uszkodzenia kręgosłupa) raczej rzadko (i nie
    > na długo) opuszczam mieszkanie. Zależy mi na LTE z uwagi
    > na małe opóźnienia -- jednak nikomu nie nakazuję inwestowania w LTE. :)
    >
    > Nie twierdzę, że człowiek niczego lepszego od LTE
    > nie wymyślił, jednak uważam, że LTE ma przyszłość. :)

    Dla mnie ideałem by była możliwość zakupu tabletu z obsługą CDMA i
    możliwość zakupu takiej usługi "na kartę". Np. takie OFnK z obsługą CDMA.

    Jak już wcześniej napisałem - ja żadnej przyszłości przed LTE nie widzę.
    Przynajmniej w takim kształcie jak na dzień dzisiejszy Po prostu za duże
    ograniczenia w przesyle.