  • Data: 2013-02-04 15:33:50
    Temat: Re: Tablet
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "krzysztofsf" d...@5...googl
    egroups.com

    > tu masz wykaz modemow kompatybilnych i nie, z Aero2 - czasem jedna
    > litera w nazwie oznacza, ze nie dziala.

    > http://jdtech.pl/2011/06/aero2-zestawienie-zgodnych-
    modemow-w-budowie.html

    > Ja mam konkretnie Huawei E5832-S

    Ten człowiek podpadł mi już 3 razy -- jest dla mnie raczej niewiarygodny.

    Ponadto ja nie chcę 3G, ale 4G. Tych urządzeń jeszcze nie ma zbyt wiele.
    Mam smartfon (Samsung Galaxy Ace) i zanim go kupiłem, wiedziałem (nie od
    tego człowieka, na którego stronę i wiedzę powołujesz się) o tym że z tym
    smartfonem Aero2 współpracuje bezproblemowo. Gdy będę miał jakiś sprzęt na
    oku, zapewne zapytam kogo trzeba a nawet po prostu włożę kartę Aero2, zanim
    kupię takie coś. :)

    3G to historia ćwierćwiecznej technologii stosowanej w praktyce od
    ponad 10 lat, czyli od czasu eksplozji domowego internetu -- IMO
    wcześniej nie było potrzeby stosowania 3G na masową skalę. Założenia
    techniczne 3G nie są już świeże, wszędzie dookoła atakowany jestem
    wieściami o rychłym masowym wykorzystaniu LTE -- nie chcę wchodzić
    w 3G. (3G, 3.5G, 3.75G itp.)

    Niby przez te ćwierć wieku 3G mocno ewoluuje, ale jednak
    to technologia przestarzała. A jdtech -- IMO mógłby nieco
    popracować nad samym sobą, bo chce uchodzić za nieomylnego
    a jednak raz za razem pisze nieprawdę.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'