  • Data: 2013-02-05 12:47:36
    Temat: Re: Tablet
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" 51103dbe$0$1227$6...@n...neostrada.pl

    > A jak wyjade na tydzien ? Albo nie chce miec wrazenia ze w kolko slucham to samo ?

    16 GB to dwa tygodnie. Ponadto -- nadal podziwiam wytrwalość.
    Tydzień na nartach... Bez jedzenia i bez spania? Bez kopulowania
    czy z kopulacją na śniegu?

    Kto Ci broni na tę kartę wrzucić raz to, raz tamto?
    Nigdzie nie masz dostępu do netu? Mieszkasz w iglo na Księżycu?
    W schroniskach na pewno jest dostęp do netu.

    A i Aero2 zapewne bywa tam, gdzie są narciarze.

    Ponadto w domu (czymkolwiek ów dom jest) możesz mieć dysk o pojemności
    terabajta. Zewnętrzny dysk formatu/wielkości 2.5" jest mały i lekki
    jak smartfon. Możesz mieć także masę tych kart -- tylko szybkie karty
    są drogie. Te, które nie oferują zawrotnych szybkości (a do muzyki
    ta szybkość nie musi być duża) można wygrzebać ze śmietnika. :)

    Twoje problemy są nierealne. Być moe dlatego, że marzenia niewiele kosztują. :)

    > Okularki googla sobie kupie :-P

    Na razie nie stać Cię na smartfon -- podziwiam optymizm.

    > A powazniej - dzis ogladalem ... nie prowadzilem. A na nartach sa wyciagi :-)

    32 GB to raczej dużo nawet na film. 4 godziny filmu DVD.

    Odpowiednio mocna kompresja dać może kilka dni oglądania...
    Ponoć szczurza kompresja daje dobre efekty -- niestety tej
    kompresji raczej nie używa się. Ale i używane na co dzień
    kompresory dają dobre efekty.

    razu cały internet? Na 32 GB (taka karta niewiele

    > No coz, widac mam inne podejscie, bo 16 juz sie konczy :-)

    Twoje podejście nie jest istotne. Tyle mieści się i koniec.
    W necie muzyki lepszej jakości raczej nikt nie puszcza.

    650 MB to godzina jakości CD.
    Jeśli to skompresujesz do mp3 i uzyskasz 65 MB,
    raczej nie usłyszysz straty jakości. 65 MB to
    mniej więcej 1000 razy mniej niż 64 GB. Miesiąc
    ma mniej niż 1000 godzin -- 24*30.5=732...

    > A dokladna lista smartfonow z tym szklem gdzie ?

    Każdy smartfon ma dobre szkło.
    To, co ma szkło słabe, nie jest smartfonem. :)

    W PRLi były wyroby czekoladopodobne.

    > Cos w tym jest ...

    > Ajfon ? Podobno doskonaly :-)

    Samsunga.

    Teraz szukam taniego tabletu z dwiema SIMkami 4G, WiFi a/b/g/n, BT3, HDMI itd...

    Urządzenia tak dobrego w stosunku do swej ceny, jakim
    jest smartfon z Androidem -- nie spotkałem w swym życiu.
    Jest przydatny na każdym kroku -- szkoda, że nie prowadzę
    normalnego życia, gdzie wykorzystywałbym dobra smartfonowe
    w większym stopniu.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'