  • Data: 2013-01-27 13:08:20
    Temat: Re: Tablet
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-27 09:24, ToMasz pisze:

    > chyba żaden chiński. Aerro2 to taki polski wymysł, któ?y zniknie za 2
    > lata. pozatym zwykły modem usb wystawiony do okna może radykalnie
    > poprawić zasięg!

    sęk w tym, że będę potrzebował wolnego portu usb na poendrive i inne
    dyski. Oddzielny modem nie stanowi problemu, ale tab musi mieć wtedy
    2xusb. Chyb, że można podłączyć do tabletu hub usb?

    > jakie piloty? jakie wejście?

    odnoszę się do analogii z smartphonami. Są słuchawki z przyciskami:
    next, back, volume up, volume down, play, pause; które pozwalają
    sterować urządzeniem w zakresie zgłaszania i ściszania lub zmiany
    utworu. Tablety tego nie posiadają?

    > może hub? Sam tablet z wystającymi pendrivami to już niewygodne urządzenie

    tak jak napisałem wcześniej, jeżeli tablety ogarniają huby usb to jak
    najbardziej satysfakcjonuje mnie takie rozwiązanie. Gorzej jak zasilanie
    tabletu jest przez usb/microusb. Da się to pogodzić z hubem?

    > jasne. a świstak zawija w papierki karty sim z aero2

    zaczynam podejrzewać że to aero2 to jakiś niekompatybilny z niczym
    potworek :(

    > Mając 60 godzin filmów na karcie sd będziesz oglądał przez dvbt obrady
    > sejmu?

    to tylko "mile widziane" :)

    > Tak, znowu świstak

    fajnie by było użyć taki tablet jako rejestratora - 0,3mpx to trochę
    mało jak na takie zadanie.

    > jasne

    w specyfikacjach podają -40 do +40. to chyba nieźle. Zresztą to będzie
    pewien eksperyment, dlatego zależy mi na dobrej cenie urządzenia -
    obmyślam to wszystko z założeniem, że to wszystko szlag trafi i pójdzie
    na śmietnik.

    > antene gsm? tak, tak, tak...

    piszesz serio czy czuję tu sarkazm? :)