  • Data: 2013-01-27 14:28:28
    Temat: Re: Tablet
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.01.2013 13:20, Waldek Godel pisze:

    > Jak to dobrze, że istnieją tacy wioskowi geniusze, zawsze to weselej z
    > rana.
    > Twierdzisz, że takie byty jak 3GPP, UMTS-forum czy ITU oraz światowe
    > koferencje to polski wymysł?
    nie. twierdzę że Waldek jak zawsze umie manipulować cytatami

    > I kiedy Polska zaanektowała Hong Kong, Australię, Nową Zelandię, Republikę
    > Dominikany, Wenezuelę, Tajlandię, RPA, Japonię i Indonezję? Nie wiedziałem,
    > że Polska jest taką potęgą kolonialną?

    j.w.

    > A może tylko twój dealer ma tak dobry towar?
    A może przestaniesz manipulować cytatami, i napiszesz jak mężczyzna a
    nie kalesony że nie mam racji, i na ebayu mozna kupić tablet z 100%
    obsługą Aero2?

    Jak już udowodnisz że masz jaja (chyba nie za trudne) to potem tak pi
    razy oko napisz jaki jest procentowy stosunek tabletów obsługujących
    aero2 do reszty tabletów. To ostatnie tak tylko, na luzie dla potomnych

    ToMasz