  • 1. Data: 2010-07-25 06:36:06
    Temat: TVP2 i reklama na ćwierć ekranu
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Od rana TVP2 jest emitowany ze stałą planszą wielkości 1/4 ekranu
    reklamującą Festiwal w Zielonej Górze. Dodatkowo co jakiś czas pojawia
    się banner na dole ekranu zasłaniający kolejne 1/4 ekranu.
    Przypomina to coraz bardziej telewizję z filmu "Idiokracja" gdzie na 60"
    telewizorze 95% powierzchni to reklamy a w środeczku jest 12" okienko na
    treść, powiedzmy żartobliwie, "główną".

  • 2. Data: 2010-07-25 08:01:05
    Temat: Re: TVP2 i reklama na ćwierć ekranu
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Od rana TVP2 jest emitowany ze stałą planszą wielkości 1/4 ekranu
    > reklamującą Festiwal w Zielonej Górze. Dodatkowo co jakiś czas pojawia się
    > banner na dole ekranu zasłaniający kolejne 1/4 ekranu.

    wlaczylem i co widze: na calej powierzchni leci reklama samochodu, bez
    zadnego festiwalu
    wykrakales

  • 3. Data: 2010-07-25 13:32:46
    Od: "WASYL" <k...@p...com>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > wlaczylem i co widze: na calej powierzchni leci reklama samochodu, bez
    > zadnego festiwalu
    > wykrakales

    To prawda. Przeginają na max-a z tą reklamą festiwalu na 1/4 ekranu.

  • 4. Data: 2010-07-25 18:13:24
    Od: zenek <z...@o...pl>

    W dniu 2010-07-25 15:32, WASYL pisze:
    > Użytkownik "brum"<b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > To prawda. Przeginają na max-a z tą reklamą festiwalu na 1/4 ekranu.

    A co powiesz na to ze od wczoraj od rana do wieczora napierdalaja z
    probami a ja mieszkam 200 metrow od amfiteatru ?

  • 5. Data: 2010-07-25 20:23:56
    Od: "Muszka" <m...@w...pl>

    > A co powiesz na to ze od wczoraj od rana do wieczora napierdalaja z
    > probami a ja mieszkam 200 metrow od amfiteatru ?

    Współczuję!
    Tym bardziej że, bardziej przypomina toto... hopki afro-amerykańskie.. ;-)

    mm

  • 6. Data: 2010-07-25 20:59:35
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    Muszka pisze:

    > Współczuję!
    > Tym bardziej że, bardziej przypomina toto... hopki afro-amerykańskie.. ;-)

    Niestety - globalizacja, wszystko na jedno kopyto... To już nie jest ta
    stara, dobra muzyka rosyjska...

    --
    Bogdan

  • 7. Data: 2010-07-25 21:23:17
    Od: "zho" <b...@p...com.pl>

    Użytkownik "BoDro" <b...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Niestety - globalizacja, wszystko na jedno kopyto... To już nie jest ta
    > stara, dobra muzyka rosyjska...

    No i po festiwalu, ufff.... Teraz beda na czym innym sms-ami zarabiac.
    Ale tak to jest jak sie nie placi abonamentu :>>

    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

  • 8. Data: 2010-07-26 08:25:06
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Od rana TVP2 jest emitowany ze stałą planszą wielkości 1/4
    > ekranu reklamującą Festiwal w Zielonej Górze. Dodatkowo co
    > jakiś czas pojawia się banner na dole ekranu zasłaniający
    > kolejne 1/4 ekranu.

    Weź k... nawet nie mów. Miałem zacząć wątek, ale widzę że
    nie tylko mnie to wkurwia ;-). Może powinno się płacić 3/4
    abonamentu? W końcu widać tylko 3/4 obrazu ;-). Nie wiem jak
    innych, ale mnie to wkurza wybitnie ponieważ absorbuje uwagę
    i trudno się skupić na treści (zakładając że w ogóle tam
    jakaś pojawia się czasem). Na dodatek jakiś debil dołożył
    tam ten pojebany niby-kwiatek...

  • 9. Data: 2010-07-26 08:50:53
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-07-26 10:25, Robert_J pisze:
> [...]
    > ponieważ absorbuje uwagę i trudno się skupić na treści (zakładając że w
    > ogóle tam jakaś pojawia się czasem). Na dodatek jakiś debil dołożył tam

    ale pomyśl ile dzięki tym telefonom zarobią pieniędzy.
    ilu myśli, że to prawdziwe nagrody...

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 10. Data: 2010-07-26 09:28:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w
> [...]
    > na 60" telewizorze 95% powierzchni to reklamy a w środeczku jest
    > 12" okienko na treść, powiedzmy żartobliwie, "główną".

    Reklame sponsoruja firmy LG, Samsung i Sony - kup sobie wiekszy
    telewizor, bedziesz mial 25" okienko :-P

    J.