  • 31. Data: 2010-07-01 19:24:25
    Temat: Re: TVP1 jak PRL
    Od: z <z...@g...pl>

    Ghost pisze:

    > I to, ze oplacana z abonamentu TVP optouje za jednym z kandydatow i robi
    > mu kampanie to dla Ciebie demokracja?

    Drugi kandydat ma swoje potężne media a kampanię robi mu cały rząd
    Tu pieniędzy Ci nie szkoda.
    Nie przesadzajmy
    Równowaga. Bezcenne.

  • 32. Data: 2010-07-01 20:04:11
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 01.07.2010 17:36, z pisze:

    > No i teraz nagle się debata nie podobała.

    a co tam miało się podobać?
    obaj obiecują coś na co nie będą mieli wpływu.

    > Pewnie była sterowana przez popleczników a może nawet sfałszowana bo
    > przecież w tym ponurym budynku.

    mówię o początku, bo redaktorka tvp nawet nie kryła sympatii do klona.

    > Nie to co poprzednia.Poprzednia była super ;-)

    no co Ty?

    > Dajcie już spokój.

    no

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 33. Data: 2010-07-01 20:05:05
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 01.07.2010 17:50, Ghost pisze:
    > To jeszcze napisz, ze ruscy zestrzelili tu 154

    przecieź rydz tak powiedział, z lasera...

  • 34. Data: 2010-07-02 06:53:53
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 1 lipiec (czwartek), gdy o godzinie 16:00 *PaPi* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > http://wyborcza.pl/1,75248,8084711,Marszalek_bez_okr
    esu_ochronnego.html#ixzz0sPOFc2kl

    Gazeta Wyborcza jest też "graczem" politycznym i na pewno nie jest
    bezstronna. Twój link nie jest żadnym argumentem potwierdzającym tezę o
    "pisowskiej" TVP.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-07-02 08:50:03

  • 35. Data: 2010-07-02 07:33:38
    Od: noy <j...@k...mati.com.pl>

    Dnia 01-07-2010 o 20:27:52 z <z...@g...pl> napisał(a):

    > Jak to nie większość ma rację. Władza ludu. Mi też się nie podoba.
    >
    > Włącz sobie teraz tvn24. Majstersztyk. Nic tego nie przebije. Ale
    > strach. Nawet posiłki z "orkiestry" wezwane.

    Np teraz idzie konferencja Jarka

  • 36. Data: 2010-07-02 07:56:32
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Heraklit" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Gazeta Wyborcza jest też "graczem" politycznym i na pewno nie jest
    > bezstronna. Twój link nie jest żadnym argumentem potwierdzającym tezę o

    To sobie sciagnij Wiadomosci z TVP i sprawdz sam, a zobaczysz oczywista
    oczywistosc.

  • 37. Data: 2010-07-02 08:06:50
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał(a):
    o robi? tylko w 2 strone

    >Za TVN nie płacisz obowiązkowego abonamentu.

    1. pieniadze nie sa tematem uwagi, nie rozmawiamy o pieniadzach a o agitacji
    2. za tvp tez nie place. place za posiadanie odbiornika
    radiowo-telewizyjnego

  • 38. Data: 2010-07-02 08:38:54
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > 1. pieniadze nie sa tematem uwagi, nie rozmawiamy o pieniadzach a o
    > agitacji

    w TV ktora powinna być bezstronna z racji swojego statusu, a nie jest.

    > 2. za tvp tez nie place. place za posiadanie odbiornika
    > radiowo-telewizyjnego

    abonament jako taki jest pomyłką, przez pis-dy właśnie nadal trzeba go
    płacić

  • 39. Data: 2010-07-02 08:49:16
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał(a):

    >w TV ktora powinna być bezstronna z racji swojego statusu, a nie jest.

    Nigdy nie byla i nie bedzie. Zbyt silne oręże wladzy, zeby byla bezstronna.

    >abonament jako taki jest pomyłką, przez pis-dy właśnie nadal trzeba go
    >płacić

    Abonament to akurat najmniejszy problem kraju, po przeciwnej szali mozna postawic
    ciezsze argumenty. Ale to juz offtopic.

  • 40. Data: 2010-07-02 09:03:34
    Od: PaPi <...@...3>

    esu_ochronnego.html#ixzz0sPOFc2kl

    > Gazeta Wyborcza jest też "graczem" politycznym i na pewno nie jest
    > bezstronna. Twój link nie jest żadnym argumentem potwierdzającym tezę o
    > "pisowskiej" TVP.

    Przeciez to nie jest wniosek Gazety Wyborczej tylko Fundacji Batorego.
    No ale pewno i ta fundacja jest tam gdzie stalo ZOMO...
    BTW, czy razem z ZOMO nie stal czasami wielki patriota :-) Edward Gierek ?