  • 21. Data: 2010-07-01 16:39:58
    Temat: Re: TVP1 jak PRL
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:i0idkt$1f6$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    esu_ochronnego.html#ixzz0sPOFc2kl

    > To jeszcze napisz, ze ruscy zestrzelili tu 154 i bedziemy juz o Tobie
    > wiedziec wszystko.

    Mój kf już dawno wszystko o nim wie.

  • 22. Data: 2010-07-01 17:29:35
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > No i teraz nagle się debata nie podobała.

    Owszem nie podobal sie bezwstydny glos dziennikarki TVPis, atakujacej jedna
    strone i chwalacej druga (nie zdziwie sie jesli prezes mial od niej pytania,
    bo zadziwiajaco duzo materialu mial na biurku wlasnie a propos tychze)

  • 23. Data: 2010-07-01 18:27:52
    Od: z <z...@g...pl>

    Ghost pisze:

    > To nie ma nic wspolnego z demokracja.

    Jak to nie większość ma rację. Władza ludu. Mi też się nie podoba.

    Włącz sobie teraz tvn24. Majstersztyk. Nic tego nie przebije. Ale
    strach. Nawet posiłki z "orkiestry" wezwane.

  • 24. Data: 2010-07-01 18:48:44
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Jak to nie większość ma rację. Władza ludu. Mi też się nie podoba.

    To, ze PiS ma wladze w publicznej TV to PiSokracja - nie widze tu nawet
    minimalnego punktu stycznego z demokracja.

    > Włącz sobie teraz tvn24. Majstersztyk. Nic tego nie przebije.

    A konkretnie co i kto?

    >Ale strach. Nawet posiłki z "orkiestry" wezwane.

    Owsiak wyraznie powiedzial, ze nie mowi i nie powie na kogo glosuje i
    bynajmniej zadnym slowem sie nie zdradzil, po ktorej stronie sa jego
    preferencje. Masz jakies problemy z kontaktem z rzeczywistoscia.

  • 25. Data: 2010-07-01 18:52:08
    Od: z <z...@g...pl>

    Ghost pisze:

> [...]
    > jedna strone i chwalacej druga (nie zdziwie sie jesli prezes mial od
    > niej pytania, bo zadziwiajaco duzo materialu mial na biurku wlasnie a

    Pewnie się zdziwisz ale mi się też to bardzo nie podobało.
    Nazywajmy rzeczy po imieniu. Trudno że w stosunku do pań ale same sobie
    zasłużyły. Niestety Kolenda i Olejnik też jadą po bandzie. Aż mi głupio
    było oglądać i oddałem pilota. Szkoda nerwów.
    O "mądralińska" przepytuje Urszulę. Może się nie pobiją :-)

  • 26. Data: 2010-07-01 19:01:52
    Od: z <z...@g...pl>

    Ghost pisze:
    > To, ze PiS ma wladze w publicznej TV to PiSokracja - nie widze tu nawet
    > minimalnego punktu stycznego z demokracja.

    Styczne jest to że część mediów agituje za jednymi a część za drugimi.
    Nienaturalna byłaby przewaga jednej opcji

> [...]
    > bynajmniej zadnym slowem sie nie zdradzil, po ktorej stronie sa jego
    > preferencje. Masz jakies problemy z kontaktem z rzeczywistoscia.

    Tylko od 2 godzin opowiada o licytacji konstytucji którą
    wspaniałomyślnie przekazał Komorowski. Wszyscy wiedzą po co jest to
    "granie" akurat tego dnia.
    Olejnik bezczelnie się zapytała Kaczyńskiego czy przeprosi za IVRP.
    Reportaż za reportażem o wpadkach Kaczyńskiego i Sile spokoju
    Komorowskiego.
    Na prawdę jesteś taki zaślepiony?

  • 27. Data: 2010-07-01 19:07:49
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    z pisze:
    [...]
    > Olejnik bezczelnie się zapytała Kaczyńskiego czy przeprosi za IVRP.

    Na czym polegała "bezczelność"?

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 28. Data: 2010-07-01 19:10:29
    Od: z <z...@g...pl>

    Cavallino pisze:

    > Mój kf już dawno wszystko o nim wie.

    Co jest? Twardym trzeba być.
    Plan postowania na dziś nie wykonany?
    Jak będziesz właził do mojej lodówki to uważaj na barszcz na dolnej
    półce. Szkoda by było. Taki Pyszny :-)

  • 29. Data: 2010-07-01 19:10:56
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Styczne jest to że część mediów agituje za jednymi a część za drugimi.

    I to, ze oplacana z abonamentu TVP optouje za jednym z kandydatow i robi mu
    kampanie to dla Ciebie demokracja?

    PLONK

  • 30. Data: 2010-07-01 19:17:25
    Od: z <z...@g...pl>

    Jan Rudziński pisze:

    > Na czym polegała "bezczelność"?

    Chciała mu dowalić a nie przeprowadzać wywiad.
    Płaczka jedna. Miało się wszystko zmienić. Mieliśmy być lepsi i
    dziennikarze i politycy. Szanować się wzajemnie. Ech...