  • 41. Data: 2010-07-02 09:06:41
    Temat: Re: TVP1 jak PRL
    Od: PaPi <...@...3>

    > 1. pieniadze nie sa tematem uwagi, nie rozmawiamy o pieniadzach a o agitacji

    Nie sposob rozmawiac o agitacji jesli jedyny dowod w tej dyskusji -
    czyli raport Fundacji Batorego - jest z gory odrzucany.

    Dlatego przyjmijmy na chwile prawdziwosc tezy o agitacji TVN na rzecz
    Komorowskiego (co jest oczywista bzdura - wystarczy np. popatrzec na
    zachowanie Pani Koledy-Zalewskiej podczas ostatniej debaty) oraz TVP na
    rzecz Kaczynskiego.

    > 2. za tvp tez nie place. place za posiadanie odbiornika
    > radiowo-telewizyjnego

    Ale TVP dostaje z tego abonamentu pieniadze. Zadna telewizja prywatna
    nie dostaje z abonamentu radiowo-telewizyjnego srodkow.

  • 42. Data: 2010-07-02 09:13:06
    Od: z <z...@g...pl>

    PaPi pisze:
    > Przeciez to nie jest wniosek Gazety Wyborczej tylko Fundacji Batorego.

    Trzeba było to zlecić SMGKRC. Wtedy mucha nie siada, wiarygodnie i
    bezstronnie ;-)

  • 43. Data: 2010-07-02 09:15:17
    Od: PaPi <...@...3>

    > Trzeba było to zlecić SMGKRC. Wtedy mucha nie siada, wiarygodnie i
    > bezstronnie ;-)

    I tyle nt. dyskusji merytorycznej z elektoratem PiS.

  • 44. Data: 2010-07-02 09:28:36
    Od: z <z...@g...pl>

    PaPi pisze:

    > I tyle nt. dyskusji merytorycznej z elektoratem PiS.

    Merytorycznie. Z choinki się urwałeś?
    Jedna banda ma swoją telewizje a druga swoją. Każda agituje w swoją
    stronę. Otwórz szerzej oczy. Na prawdę warto.

  • 45. Data: 2010-07-02 09:30:44
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Przesmiewca" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > agitacji
    > 2. za tvp tez nie place. place za posiadanie odbiornika

    Kolejny idiota.

    PLONK

    BTW nie tylko abonament idzie na TVP, ale i podatki

  • 46. Data: 2010-07-02 09:32:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości

    > Ale TVP dostaje z tego abonamentu pieniadze. Zadna telewizja prywatna nie
    > dostaje z abonamentu radiowo-telewizyjnego srodkow.

    Ani nie jest dotowana wprost z budzetu.

  • 47. Data: 2010-07-02 09:34:28
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Nigdy nie byla i nie bedzie. Zbyt silne oręże wladzy, zeby byla
    > bezstronna.

    Czyli jednak jest pisowska, dziekuje za przyznanie racji.

    > Abonament to akurat najmniejszy problem kraju, po przeciwnej szali mozna
    > postawic
    > ciezsze argumenty. Ale to juz offtopic.

    Dokładnie, wiele rzeczy pisowski prezydent blokował bo nie pochodziły od
    pisu i tylko dlatego.

  • 48. Data: 2010-07-02 09:44:41
    Od: PaPi <...@...3>

    > Merytorycznie. Z choinki się urwałeś?

    Nie. Ja zawsze staram sie dyskutowac na argumenty.

    > Jedna banda ma swoją telewizje a druga swoją. Każda agituje w swoją
    > stronę. Otwórz szerzej oczy. Na prawdę warto.

    Otwieram.
    Jak napisalem wczesniej - nie mam zamiaru rozstrzygac o stronniczosci
    badz nie telewizji pt. TVN oraz TVP a to dlatego, ze elektorat PiS
    odrzuca argumenty z Fundacji Batorego.
    Dlatego dla przejrzystosci dyskusji przyjmijmy teze, ze TVN to telewizji
    PO zas TVP telewizji PiS.

    Problem polega na tym, ze na TVP jestem zobowiazany lozyc comiesieczna
    danine - czyli placic pseudopodatek na organ PiS.
    Na TVN nikt mnie placic nie zmusza.

    Juz jasne ?

  • 49. Data: 2010-07-02 09:58:23
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 2 lipiec (piątek), gdy o godzinie 11:03 *PaPi* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > Przeciez to nie jest wniosek Gazety Wyborczej tylko Fundacji Batorego.
    > No ale pewno i ta fundacja jest tam gdzie stalo ZOMO...
    to nie w tym rzecz, ale dużej podatności tych badań na manipulację.
    Dotyczy to każdej "siły" politycznej, nawet wydawałoby się takiej
    instytucji jak Fundacja Batorego. Po prostu w polityce nie używaj
    emocji, a rozumu..

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-07-02 11:48:05

  • 50. Data: 2010-07-02 10:05:55
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 2 lipiec (piątek), gdy o godzinie 11:44 *PaPi* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > Problem polega na tym, ze na TVP jestem zobowiazany lozyc comiesieczna
    > danine - czyli placic pseudopodatek na organ PiS.
    nie demonizuj.

    > Na TVN nikt mnie placic nie zmusza.
    poparcie medialne jakieś opcji politycznej nie jest za darmo. Więc na
    pewno będzie istnieć "spłata" zobowiązań o której na pewno się nie
    dowiemy.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-07-02 12:00:22