  • Data: 2014-01-24 12:40:03
    Temat: Re: TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklam
    Od: pawell32 <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-24 11:50, Stokrotka pisze:

    > Stacje prywatne radzą sobie bo są dofinansowywane pszez obcy kapitał,
    > oraz dlatego, że nadają reklamy kture nie każdej innej tv pszejdą. Ja np
    > nie znoszę reklam o pogżebah, wykożystują one naiwość satszego
    > pokolenia. Za co mam to oglądać? Potrącili by z podatku te x% i żyjmy
    > bez tego wciskania ciemnoty.

    nie wiem co bierzesz, ale widzę że działa.
    guzik mnie obchodzi, że tv którą oglądam jest dofinansowana innym
    kapitałem. jak chcę oglądać to płacę, nie chcę - nie płacę.
    reklamy są wszędzie te same, zarówno w publicznej i prywatnej,
    tyle że na publiczną mamy płacić bez względu czy tam się to podoba
    czy nie. a ja nie mam zamiaru oglądać seriali dla cofniętych
    w rozwoju i tym samym utrzymywać pseudo aktorków i redaktorków.