  • 11. Data: 2010-03-27 21:37:39
    Temat: Re: TVP Sport
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    witam

    > nie spotkałem aby ludzie narzekali na odbiór tych kanałów

    ja tam nie narzekam - ja nie odbieram w ogole, po zmianie
    FEC z 3/4 na 5/6

    jest to transponder tp 16 z Hot Bird 9; "11508V 27500 5/6":
    http://www.lyngsat.com/hb9.html
    http://www.lyngsat.com/packages/tnk.html

    ale tez zbytnio mi na tym transponderze nie zalezy i nie chce
    mi sie wyjsc na balkon:
    http://sci.pam.szczecin.pl/~pastupam/satel/test/4ant
    eny.gif

    i ustawic zeza, zgodnie z obliczeniami

    z innymi na HB nie ma problemu

    jp
    ________________________________

  • 12. Data: 2010-03-28 05:45:44
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Popada to się skończy.

    Pasmotrim - uwidim, skazał sljepoj.
    A, sorry, zapomniałem że nie lubisz rosyjskiego ;-)

    > Męczyłem się tak na antenie 60 cm z tym transponderem przez pół roku.
    > Dopiero zmiana na 80 usunęła problem.

    Ja właśnie mam 90, ale widocznie była minimalnie źle ustawiona. Swoją
    drogą - ponieważ HB to główny kierunek - musiałem ponownie ustawiać
    także inne konwertery, ale w rezultacie i na nich jest lepiej.

  • 13. Data: 2010-03-28 10:32:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:homqe8$n6e$1@polsl.pl...
    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Popada to się skończy.

    >Pasmotrim - uwidim, skazał sljepoj.
    >A, sorry, zapomniałem że nie lubisz rosyjskiego ;-)

    Co nie znaczy że nie znam )na tym stopniu zaawansowania).
    I nie tyle rosyjskiego co radzieckich towarzyszy i ich spuścizny.

    > Męczyłem się tak na antenie 60 cm z tym transponderem przez pół roku.
    > Dopiero zmiana na 80 usunęła problem.

    >Ja właśnie mam 90, ale widocznie była minimalnie źle ustawiona.

    Jak rozumiem tylko ten jeden transponder nie chodził? ;-)

  • 14. Data: 2010-03-28 14:10:49
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 27 Mar 2010 16:07:36 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Męczyłem się tak na antenie 60 cm z tym transponderem przez pół roku.
    >Dopiero zmiana na 80 usunęła problem.

    Na antenie 60 cm nie ma u teściów z tym transponderem żadnych
    problemów. ODbiór TVN Wasrszawa jest bardzo stabilny.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 15. Data: 2010-03-28 14:14:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ppouq5hr76eeu9436fi1lj41pvsugv6ks2@4ax.com...

    > Na antenie 60 cm nie ma u teściów z tym transponderem żadnych
    > problemów. ODbiór TVN Wasrszawa jest bardzo stabilny.

    Widać u Was w Azji inaczej satelity widać.
    Masz już w tym wątku dwa głosy, że na Zachodzie Polski jest inaczej, że ten
    jeden transponder sprawia problemy.
    A może i trzy - nie wiem skąd jest Bartek.

  • 16. Data: 2010-03-28 14:19:55
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 28 Mar 2010 16:14:50 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Masz już w tym wątku dwa głosy, że na Zachodzie Polski jest inaczej, że ten
    >jeden transponder sprawia problemy.

    Ja wiem że są z nim problemy, czytałem o tym tu i ówdzie. Ale wiem
    też, że nie wszędzie występują. Nie wiem czym to jest spowodowane,
    może ustawieniem anteny? Może samym konwerterem?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 17. Data: 2010-03-28 14:33:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:p8puq5hqsth4pt7q6vquhfk7qf8146kju1@4ax.com...

    > Ja wiem że są z nim problemy, czytałem o tym tu i ówdzie. Ale wiem
    > też, że nie wszędzie występują. Nie wiem czym to jest spowodowane,
    > może ustawieniem anteny? Może samym konwerterem?

    Nie.
    U mnie instalator próbował to zwalczyć na kilku konwerterach, kilku kablach,
    anteną też kręcił, z miernikiem sygnału podpiętym.
    Zero rezultatu.
    Zmiana anteny na 80 cm załatwiła sprawę, ale obecnie poziom sygnału też jest
    wyraźnie słabszy niż inne transpondery.

  • 18. Data: 2010-03-28 18:24:48
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    > Jak rozumiem tylko ten jeden transponder nie chodził? ;-)

    Właśnie tak było.
    Jak na razie nawet podczas deszczu nie zaobserwowałem problemów.

  • 19. Data: 2010-03-28 18:25:04
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > A może i trzy - nie wiem skąd jest Bartek.

    Gliwice.

  • 20. Data: 2010-03-28 21:45:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:hoo6u0$vhe$2@polsl.pl...
    Użytkownik Cavallino napisał:
    > A może i trzy - nie wiem skąd jest Bartek.

    >Gliwice.

    Czyli generalnie niewiele bardziej na Zachód niż Mazawsze.
    Czyli nie południe też tyły ma.