  • 1. Data: 2010-03-27 12:16:47
    Temat: TVP Sport
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

    mam pytanie może ktoś wie dlaczego ten program nadawany jest z 2-ch
    transporderów ?
    na transporderze TVN program jest w lepszej jakości niż z transpordera
    Cyfrowego Polsatu
    po co ten sam program jst dublowany ?

    Arek.

  • 2. Data: 2010-03-27 13:17:27
    Temat: Re: TVP Sport
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Arek pisze:

    > na transporderze TVN program jest w lepszej jakości niż z transpordera
    > Cyfrowego Polsatu
    > po co ten sam program jst dublowany ?

    Sam sobie odpowiedziałes. :)
    Gó....na platforma, gó....na jakość.

  • 3. Data: 2010-03-27 13:39:21
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

    > Sam sobie odpowiedziałes. :)
    > Gó....na platforma, gó....na jakość.

    tak ale z tego samego (Gó....go) transpordera korzysta także Cyfra+
    o co biega ? o kasę ?

    Arek.

  • 4. Data: 2010-03-27 13:46:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...2a.pl> napisał w wiadomości

    > tak ale z tego samego (Gó....go) transpordera korzysta także Cyfra+
    > o co biega ? o kasę ?

    Jeśli masz na myśli ten sam transponder n-ki, z którego TVPSport dostaje
    TnK, to pewnie dlatego Cyfra nie bierze z niego sygnału, że to jest
    najgorszy transponder jaki spotkałem.
    Na małych antenach w ogóle nie da się go oglądać (przynajmniej tak było u
    mnie), mimo że chodzą wszystkie inne, z HD włącznie.

  • 5. Data: 2010-03-27 14:28:43
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

> [...]
    > Na małych antenach w ogóle nie da się go oglądać (przynajmniej tak było u
    > mnie), mimo że chodzą wszystkie inne, z HD włącznie.

    hm antena mała od C+ tuner TNK miejsce Warszawa odbiór wyśmienity (to u
    rodzinki dwa piętra wyżej)
    problemy były tylko jak w stolicy był opad śniegu ostatni (ponad 20cm mokry)
    ale to na wszystkich kanałach
    ja natomiast mam antenę 80cm i porównuję ten kanał właśnie na niej i tunerze
    Dreambox 5620S

    Arek.

    Arek.

  • 6. Data: 2010-03-27 15:00:07
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Jeśli masz na myśli ten sam transponder n-ki, z którego TVPSport dostaje
    > TnK, to pewnie dlatego Cyfra nie bierze z niego sygnału, że to jest
    > najgorszy transponder jaki spotkałem.

    A mnie właśnie wczoraj udało się minimalnie ruszyć anteną i złapałem
    dość stabilny, jak na razie, sygnał. Obraz bez zacięć.

  • 7. Data: 2010-03-27 15:07:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:hol6hn$eae$1@polsl.pl...
> [...]

    >A mnie właśnie wczoraj udało się minimalnie ruszyć anteną i złapałem dość
    >stabilny, jak na razie, sygnał. Obraz bez zacięć.

    Popada to się skończy.

    Męczyłem się tak na antenie 60 cm z tym transponderem przez pół roku.
    Dopiero zmiana na 80 usunęła problem.

  • 8. Data: 2010-03-27 15:07:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > hm antena mała od C+ tuner TNK miejsce Warszawa odbiór wyśmienity

    Porównaj poziom sygnału z innymi transponderami - zobaczysz o czy mowa.

  • 9. Data: 2010-03-27 16:11:09
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

    z tego transpordera idzie też nSport ,Religia TV czy TVN Warszawa
    nie spotkałem aby ludzie narzekali na odbiór tych kanałów

    Arek.

  • 10. Data: 2010-03-27 16:19:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > z tego transpordera idzie też nSport ,Religia TV czy TVN Warszawa

    Dokładnie.

    > nie spotkałem aby ludzie narzekali na odbiór tych kanałów

    Widać nieuważnie grupę czytasz.
    Wpisz sobie częstotliwość w googla - zobaczysz ile materiału Ci wypluje.