  • Data: 2010-03-29 18:41:17
    Temat: Re: TVP Sport
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Polsatu od
    >
    > a moglbys wyjasnic co to za procenty ???
    >
    > jp
    >
    > ps
    > w procentach to dobrze sie mierzy moc spitytusu

    moge
    w tunerach zazwyczaj jest pasek pokazujacy sile sygnalu danego transpordera
    100% to idealny sygnal (nie wiem czy jest do osiagniecia)
    ja na swoim wiekowym Dreamboxie antena 80 cm uzyskalem chyba najwiecej 87%
    granica odbioru danego transpordera wacha sie powyzej 54% ,mniej oznacza
    brak ogladania
    na innych tunerach te wartosci moga byc inne wszystko tez zalezy od kabla
    ,konwertera czy czulosci glowicy

    Arek.