  • Data: 2010-03-29 20:45:54
    Temat: Re: TVP Sport
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > transpordera
    >
    > Wybrales najmniej uzyteczny parametr - AGC. Zachowuje sie on
    > niejednoznacznie i mowi niewiele (praktycznie jest bezuzyteczny).
    >
    > Bardziej wiarygodny jest SNR. Ale wtedy musisz wprowadzic poprawke na FEC,
    > co w procentach nie jest latwe.
    >
    > Dla FEC=5/6 w stosunku do 3/4, poprawka ta wynosi ~-1dB:
    > [Zależność jakości obrazu od SNR i korekcji błedów - FEC]
    > http://sci.pam.szczecin.pl/~pastupam/satel/snr/
    >
    > Sadze, ze raczej masz BER=0 w kazdym przypadku.
    > Jezeli nie, to BER (stopa bledow), moze byc miara przydatnosci sygnalu.

> [...]

    podawałem SNR
    teraz napiszę jak mam w tej chwili
    dla AXN SCI-FI
    SNR 66%
    AGC 53%
    BER 0-5-10-17-24 cały czas się zmienia

    dla Canal+
    SNR 76%
    AGC 56%
    BER 0

    dla TVN Warszawa
    SNR 74%
    AGC 54%
    BER 0

    cały czas wychodzi na to że transponder AXN 12185 MHz ,V,3/4 jest sporo
    gorszy niż ten o którym piszemy
    może tylko u mnie tak jest ?

    Arek.