  • Data: 2010-03-29 22:11:00
    Temat: Re: TVP Sport
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jerzy Pastusiak" <p...@s...pam.szczecin.pl> napisał w
    wiadomości news:Pine.LNX.4.64.1003292312321.31557@sci.pam.szcze
    cin.pl...

    > Ciekawe. BER przekonuje.
    > Sprobuj pokrecic skosem.
    >
    > Czasem tez LNB ma spora dziure w charakterystyce.
    > F wtedy moze wzrastac do "1 +" dB.
    >
    > Ja na DM800 mam aktualnie:
    >
    > 12188 V, tp 74; DVB; SR 27500; FEC 3/4
    > SNR: 8.90dB (55%)
    > AGC: 99%
    > BER: 0
    > Czyli ~3dB w plusie.
    >
    > 11508 V, tp 16; DVB SR 27500; FEC 5/6
    > SNR: 0.00dB (0%); czasem na krotko skacze na 5dB(30%)
    > AGC: 99%
    > BER: 0
    > Lock:(czasem na krotko)
> [...]

    Nic podobnego, takie były tylko podejrzenia, ale się nie potwierdziły.
    A przy montażu anteny 80 cm potrzebny był dodatkowy uchwyt do masztu, który
    spowodował spore odsunięcie anteny od ściany, więc wiszący nad nią dach na
    pewno nie stanowi już żadnego problemu.

    A mimo to tp 11508 jest wyraźnie słabszy od reszty.
    Nie wiem ile aktualnie, bo dvbviewer takiej informacji chyba nie podaje
    nigdzie, a innych softów nie instalowałem po zmianie systemu na kompie, nie
    ma już zresztą takiej potrzeby, abym sprawdzał poziom sygnału, bo wszystko
    po prostu sobie działa.