  • 131. Data: 2012-06-21 21:42:56
    Temat: Re: TVP 1 HD
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jrvfnl$ssq$...@i...gazeta.pl...

    > Poczytaj sobie fora, instrukcje i co tam jeszcze.
    > Zawsze TWIN pojawia sie przy tunerach dwuglowicowych, tego samego typu.
    > I tak samo ja to widze i pisze Ci tu o tym od miesiaca.
    >
    > TWIN to nie tuner z dwiema pojedynczymi glowicami, ani z trzema
    > czy dziesiecioma pojedynczymi glowicami, tylko tuner z
    > podwójna glowica

    Zgadza się.

    >tego samego typu

    A co do tego są właśnie wątpliwości.

    > Teraz poprosze o 'oficjalna' definicje cwaniaku.

    Daruj sobie te epitety.
    PLONK WARNING

    > Jak narazie to tylko Ty nie rozumiesz co sie do Ciebie pisze.

    Ja rozumiem, z wyjątkiem tego, co piszesz Ty.
    I nie tylko ja jak widać.

  • 132. Data: 2012-06-21 22:04:39
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > Zgadza się.

    > A co do tego są właśnie wątpliwości.

    Alez nie ma zadnych. Sprawdz sobie w slowniku co znaczy slowo twin.

    I pomysl przez chwile dlaczego tych tunerow nie nazywa sie dual albo
    combo.

    > Daruj sobie te epitety.
    > PLONK WARNING

    Oj biedactwo sie obrazilo :)

    Nadal nie widze 'oficjalnej' definicji.

    P.

  • 133. Data: 2012-06-22 08:21:14
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Ale ja pisałem (może niezbyt zrozumiale faktycznie) o tunerze
    > stacjonarnym który miał być alternatywą dla htpc.

    OK, rozumiem. Rzeczywiście zależy to też od sprzętu, choć znając
    ostatnie tendencje, zaryzykowałbym tezę, że oprogramowanie wprowadza
    większe ograniczenia (tzn. nie wykorzystuje możliwości sprzętu).
    W skrócie: jest coraz lepszy sprzęt, ale coraz gorsze oprogramowanie.

  • 134. Data: 2012-06-22 08:32:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Alez nie ma zadnych.

    Brak wątpliwości cechuje zazwyczaj mądrych inaczej.

    > Sprawdz sobie w slowniku co znaczy slowo twin.

    Wiem co znaczy to słowo i wiem też, że chodzi o dwa niezależne tunery, a nie
    o rodzaj głowic.
    Zwłaszcza, że są tunery, w których głowice są wymienne, jaką włożysz - taką
    masz.
    Odbiornik nadal pozostaje ten sam i nadal ma dwa niezależne tunery.

    > Nadal nie widze 'oficjalnej' definicji.

    Dopóki jej nie podasz, to możesz sobie beblać co chcesz.
    I tak nie widzę powodów, dla których miałoby mnie interesować Twoje prywatne
    zdanie.

  • 135. Data: 2012-06-22 10:48:15
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Zwłaszcza, że są tunery, w których głowice są wymienne, jaką włożysz -
    > taką masz.
    > Odbiornik nadal pozostaje ten sam i nadal ma dwa niezależne tunery.

    Przy czym jeśli te głowice są różne, to raczej mówi się o combo niż o
    twinie.
    Najwyraźniej język nie nadąża za niuansami techniki ;-)

  • 136. Data: 2012-06-22 11:15:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:js1bgf$2pf$...@p...pl...

    > Przy czym jeśli te głowice są różne, to raczej mówi się o combo niż o
    > twinie.

    Ale combo jest już jeśli odbiornik ma tylko jeden tuner, a jakoś trzeba tą
    pożyteczną funkcję odróżnić.

    > Najwyraźniej język nie nadąża za niuansami techniki ;-)

    Najwyraźniej.
    Tylko po co robić z tego problem i posuwać się do epitetów?

  • 137. Data: 2012-06-22 14:45:35
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Ale combo jest już jeśli odbiornik ma tylko jeden tuner, a jakoś trzeba
    > tą pożyteczną funkcję odróżnić.

    O ile dobrze zrozumiałem, tuner to część odbiornika, która może
    "nastroić" głowicę na określony transponder/mux?
    Pytam dlatego, że zwykle "odbiornik" i "tuner" używane są zamiennie.
    Tak na dobrą sprawę to wystarczający jest tekst w stylu "odbiornik może
    nagrywać n programów z m głowic i wyświetlać k programów jednocześnie",
    ale przeciętny użytkownik pewnie tego nie rozumie i stąd skróty myślowe
    typu "combo", "twin", "semi-twin", "semi-combo" itp. ;-)

    > Tylko po co robić z tego problem i posuwać się do epitetów?

    To bardzo dobre pytanie ale niestety nie do mnie ;-)

  • 138. Data: 2012-06-22 17:19:24
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > Brak wątpliwości cechuje zazwyczaj mądrych inaczej.

    Ja nie mam watpliwosci np. do tego, ze 2+2 = 4
    Jestem madry inaczej?

    > Wiem co znaczy to słowo i wiem też, że chodzi o dwa niezależne

    Wiesz, ze dzwonia ale nie wiesz w ktorym kosciele.

    > tunery, a nie o rodzaj głowic. Zwłaszcza, że są tunery, w których
    > głowice są wymienne, jaką włożysz - taką masz. Odbiornik nadal

    To wtedy masz duala. Albo jesli wiecej wlozysz to sie jeszcze inaczej
    nazywa. Chyba, ze dolozysz podwojna glowice to masz twina.
    O ile masz miejsce w tunerze i sterowniki.

    > pozostaje ten sam i nadal ma dwa niezależne tunery.

    > Dopóki jej nie podasz, to możesz sobie beblać co chcesz.

    Zaraz, chwila. To Ty masz ja podac. Ja podalem wczesniej juz swoja.

    > I tak nie widzę powodów, dla których miałoby mnie interesować Twoje
    > prywatne zdanie.

    To po jaka cholere sie tak produkujesz?

    P.

  • 139. Data: 2012-06-22 17:37:07
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik bufi napisał:
    > To wtedy masz duala. Albo jesli wiecej wlozysz to sie jeszcze inaczej
    > nazywa. Chyba, ze dolozysz podwojna glowice to masz twina.

    To ja jeszcze raz spytam, jaka jest różnica między dwiema głowicami a
    głowicą podwójną z punktu widzenia funkcjonalności?

  • 140. Data: 2012-06-22 18:06:45
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 22.06.2012 17:37, Bartłomiej Zieliński wrote:

    > To ja jeszcze raz spytam, jaka jest różnica między dwiema głowicami a
    > głowicą podwójną z punktu widzenia funkcjonalności?

    żadna.
    albo masz dwa osobne moduły, albo jeden podwójny.
    funkcjonalność taka sama - dwa niezależne tory.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux