  • 121. Data: 2012-06-21 15:17:48
    Temat: Re: TVP 1 HD
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jru98u$6oq$...@i...gazeta.pl...
    > Cavallino wrote:
    >
    >> > TWIN to tuner z PODWOJNA glowica
    >>
    >> Tu się zgadzamy.
    >>
    >> > TEGO SAMEGO TYPU.
    >>
    >> To Twoja własna definicja?
    >
    > Pokaz 'oficjalna' definicje.

    No przecież właśnie Ty masz to zrobić, skoro chcesz się posługiwać
    definicjami.

    > Juz druga osoba pisze, ze to tego samego typu,

    Nie posługuj się słowem "to", bo ono wypacza jasność Twojej wypowiedzi, a
    robisz to już po raz kolejny w tym wątku.
    Skąd ktoś ma wiedzieć jakie "to" masz akurat na myśli?

  • 122. Data: 2012-06-21 15:20:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Hmmm combo jednogłowicowe?

    No właśnie nie wiem jak to nazwać.
    Może dwie głowice, ale tuner jeden (albo odwrotnie).
    Są wersje gdzie oglądasz oraz nagrywasz ALBO dvb-s, ALBO dvb-t, nigdy
    jednocześnie obu.

  • 123. Data: 2012-06-21 15:21:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jruh5h$ccs$...@p...pl...

    > To jak nie sprawdzałeś, to nie mów, że nie można.

    > Nie każdy. Tylko taki, który jest - przepraszam Waldku za użyte
    > określenie - semi-twin.

    Np. Sagem Cyfry tego nie potrafi.

  • 124. Data: 2012-06-21 17:01:18
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > No właśnie nie wiem jak to nazwać.

    OK, to rzeczywiście mieści się w pojęciu "combo", tylko że soft ma
    spaprany ;-)

  • 125. Data: 2012-06-21 17:10:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jrvcvu$soj$...@p...pl...

    > OK, to rzeczywiście mieści się w pojęciu "combo", tylko że soft ma
    > spaprany ;-)

    Niekoniecznie.
    Jak kupowałem htpc to w cenie ok 1000 właśnie taki jeden był dostępny, miała
    być wersja z dwoma tunerami wydana kilka miesięcy później, różnice były
    właśnie sprzętowe, a nie li tylko software'owe.

  • 126. Data: 2012-06-21 17:29:46
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

> [...]
    > miała być wersja z dwoma tunerami wydana kilka miesięcy później, różnice
    > były właśnie sprzętowe, a nie li tylko software'owe.

    Czy dobrze myślę, że w htpc jest jedna karta (głowica) z możliwością
    odbioru DVB-S i DVB-T? Jeśli tak, to rzeczywiście może to ograniczać
    możliwości tunera jako całości.

  • 127. Data: 2012-06-21 17:48:06
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > No przecież właśnie Ty masz to zrobić, skoro chcesz się posługiwać
    > definicjami.

    Poczytaj sobie fora, instrukcje i co tam jeszcze.
    Zawsze TWIN pojawia sie przy tunerach dwuglowicowych, tego samego typu.
    I tak samo ja to widze i pisze Ci tu o tym od miesiaca.

    TWIN to nie tuner z dwiema pojedynczymi glowicami, ani z trzema
    czy dziesiecioma pojedynczymi glowicami, tylko tuner z
    podwójna glowica tego samego typu, czego tu nie rozumiesz?

    Teraz poprosze o 'oficjalna' definicje cwaniaku.

    > Nie posługuj się słowem "to", bo ono wypacza jasność Twojej
    > wypowiedzi, a robisz to już po raz kolejny w tym wątku. Skąd ktoś ma
    > wiedzieć jakie "to" masz akurat na myśli?

    Jak narazie to tylko Ty nie rozumiesz co sie do Ciebie pisze.

    Chyba zaraz bede musial Ci narysowac zebys zrozumial.

    P.

  • 128. Data: 2012-06-21 18:00:58
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Bartłomiej Zieliński wrote:

    > Nie każdy. Tylko taki, który jest - przepraszam Waldku za użyte
    > określenie - semi-twin.

    Obawiam sie, ze to kwestia softu, nie sprzetu.

    P.

  • 129. Data: 2012-06-21 18:32:13
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik bufi napisał:
    > TWIN to nie tuner z dwiema pojedynczymi glowicami, ani z trzema
    > czy dziesiecioma pojedynczymi glowicami, tylko tuner z
    > podwójna glowica tego samego typu, czego tu nie rozumiesz?

    A jaka jest różnica z punktu widzenia użytkownika?

  • 130. Data: 2012-06-21 21:41:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jrvela$dq0$...@p...pl...

    > Czy dobrze myślę, że w htpc jest jedna karta (głowica) z możliwością
    > odbioru DVB-S i DVB-T?

    W htpc jest to co włożysz.
    Ale ja pisałem (może niezbyt zrozumiale faktycznie) o tunerze stacjonarnym
    który miał być alternatywą dla htpc.