  • Data: 2010-05-22 16:32:44
    Temat: Re: TVN Warszawa w DVB-T
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xxx> napisał w wiadomości
    news:ht90b1$rgr$1@inews.gazeta.pl...
    > cholere ci warszawski program w całej PL?

    > A zrozum, że jeszcze wpadną na pomysł, żeby wrzucić ten program do DVB-t
    > w całerj PL skutecznie obniżając bitrate innych programów.

    Niekoniecznie, mux 1 jest już zamknięty, więc właśnie miałem nadzieję (choć
    bardziej pasowałoby podejrzenie) na jakiś start czegoś na kształt mux 2 na
    nowej częstotliwości.

    > To po cholere pytasz,

    A jak myślisz, do czego służą pytania?
    Bo normalnemu człowiekowi do powiększania wiedzy.
    Nie wiesz - pytasz - tak to działa.

    Z kolei robienie komuś awantury, że o coś pyta na grupie dyskusyjnej - to
    już chyba za normalne nie jest.

    > przeciez tam nie ma polskiej piłki noznej :)

    Czasem jest.

    >Upominasz sie o kolejnego zapychacza?

    Naprawdę masz coś nie po kolei z głową, jeśli tak reagujesz na proste
    pytanie.

    Lepiej ochłoń człowieku, bo nie mam zamiaru tolerować takiego awanturnictwa.
    PLONK WARNING